כל העבודות אלומיניום במקום אחד 

מפעלי אלומיניום היא חברה המציעה שירותי ייצור אלומיניום. הם מציעים חישובי עלות בעלות כוללת כדי לוודא שהלקוחות שלהם יודעים בדיוק מה הם הולכים להוציא על פרויקט לפני שהם מתחייבים אליו. אלומיניום הוא חומר רב תכליתי וזול שניתן להשתמש בו בדרכים רבות. ניתן להשתמש בו למסגרות של מבנים ועוד. אלומיניום הוא בדרך כלל חומר בנייה חיצוני, 

יש לו כמה חסרונות בכל הנוגע למרפסות

  • עמידות: לאלומיניום יש תוחלת חיים קצרה מכיוון שהוא מתכלה במהירות כאשר הוא נחשף למים.
  • מראה: אלומיניום עשוי שלא להיראות אטרקטיבי במרפסת מכיוון שהחומר הוא בדרך כלל בצבע כסף או אפור ולא לבן או עץ.
  • תחזוקה: אלומיניום דורש תחזוקה רבה יותר מחומרים אחרים כמו אבן, פלדה או עץ מכיוון שהוא מתכלה מהר יותר וזקוק לניקוי תכוף.

 

עבודות אלומיניום למרפסת יכולות להוסיף הרבה חוזק וביטחון. אלומיניום היא אחת המתכות החזקות והעמידות בשוק כיום. זוהי בחירה מצוינת לשימוש בחומרי בניין מכיוון שהיא משתלמת ואין לה כמעט מגבלות באילו חומרים ניתן לשלב.

עבודות אלומיניום למרפסת יוסיפו הרבה חוזק וביטחון למרפסת שלכם. אלומיניום הוא חומר מצוין לשימוש עבור מעקות למרפסת. 

אנו בחברת אלום שיא עובדים עם אלומיניום וסגסוגות מתכת אחרות לייצור מוצרים שאנו מציעים לתעשיות שונות. 

מוצרי האלומיניום שלנו כוללים:

– רכיבי אדריכלות ובנייה:

– מעקות:

– נגרות עץ ומתכת:

– דלתות ותריסים:

– בולארדים ועמודי בולארד:

– מסגרות חלונות, אדני חלונות, ארגזי חלונות, סורגים לחלונות, מוטות צולבים, כידון, מגני החלקה ואביזרים אדריכליים אחרים.

חלונות אלומיניום 

חלונות מספקים הגנה ויכולים לעזור לווסת את הטמפרטורה בחדר. היתרונות של חלונות אלומיניום הם רבים. הם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב, הם עמידים, יש להם הרבה אפשרויות סגנון ועיצוב והם לא יקרים כמו חומרי חלונות אחרים.

חלונות אלומיניום מציעים יתרונות רבים לבעלי בתים. הם יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים ללא שום סימני בלאי. הדבר הגדול הנוסף בהם הוא שהם מגיעים במגוון צבעים וסגנונות שיכולים להתאים לעיצוב ולאישיות של כל בית. חומר זה גם זול יותר מכמה חומרי חלונות אחרים כמו עץ או ויניל, אבל יש לו את אותן תכונות נהדרות.

אלומיניום היא מתכת שמתאימה היטב למסגרות חלונות. חלונות אלומיניום חזקים, עמידים ודורשים תחזוקה מועטה. הם גם מאוד נוחים ומגיעים במגוון סגנונות. מסגרת חלון עשויה אלומיניום תהיה עמידה יותר בפני חלודה מאשר מסגרת עשויה מעץ או ויניל. חלונות אלומיניום גם לא צריכים שום סוג של צביעה או צביעה מכיוון שהם כבר מוגנים בשכבת תחמוצת על פני השטח שלא מאפשרת למים לחדור דרכו.

שכבת משטח זו קיימת רק בחלק החיצוני של מסגרת החלון, כך שאם ברצונך לצבוע או להכתים מסגרת חלון מאלומיניום, עליך לכסות את החלק הפנימי בצבע או בגימור אחר.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים