שוקולד בצפון – כשנופי הטבע וניחוחות השוקולד מתחברים

על מה אתם חושבים שאתם שומעים את המילה 'שוקולד'? איזו תמונה עולה בעיני רוחכם?
כנראה הרים מושלגים בשוויץ או אגמים מבהיקים באוסטריה עם השתקפות בתוך המים. כן, באירופה יודע להכין שוקולד משובח! ומהי המקבילה הישראלית לאירופה? איזור הצפון כמובן! אז בפעם הבאה שתגיעו לצפון, אנו ממליצים לכן לבקר בבוטיק שוקולד מקומי, ע"מ לשדרג את החופשה בכמה דרגות.

בוטיק שוקולד בצפון – מקום מופלא

במציאות הלחוצה והמאתגרת של חיינו, ישנם דברים המספקים לנו הפוגה, הקלה וממש אויר לנשימה. מקומות שמפיגים את המתחים, מספקים רגעים קטנים של אושר ומסייעים להתמודד עם חיי היומיום. זה לא משנה אם אתם ילדים, מבוגרים או זקנים. בוטיק שוקולד הוא מקום חם ומזמין – המשלב יופי, אהבה, יצירה, דמיון והרבה הרבה שוקולדים טעימים.

 

מקום מפלט לכל הגילאים

חנות שוקולד מושכת אליה לקוחות מכל הסוגים ומכל המגזרים: ילדים, נערים ונערות, מבוגרים, חיילים, דתיים, חילונים, יהודים, ערבים ועוד. אז נכון, ילדים יתעניינו יותר בעטיפות צבעוניות ובסוכריות מתפוצפצות, ומבוגרים ימשכו יותר לשוקולדים עם טעמים עמוקים ומשכרים. אבל כל אחד ימצא במקום הזה מענה לתשוקות ולחלומות שלו. אפשר ממש להרגיש בקסם באויר ברגע שנכנסים לחנות שוקולד.

 

שוקולד בצפון – להגיע ולהתפנק

מחפשים שוקולד בצפון ? בגדול, תמיד ניתן פשוט לקפוץ אל חנות שוקולד ולבקר. כיום ישנן מגוון אפליקציות המאפשרות למצוא בוטיק שוקולד איכותי בקרבת מקום. תמיד יש מה לעשות/לקנות במקום כזה, ובד"כ שוקולד יוגש עם קפה ועוד מגוון משקאות חמים מפנקים. אפשר לאכול במקום ואפשר גם לרכוש חבילת פרלינים להמשך הערב או למשפחה. כל לקוח מרכיב בעצמו את החבילה המתאימה לו: שוקולד חלב, מריר, לבן, מצופה קפה, שבבי אגוזים, פיסטוקים, קרם תפוז, פקאן, מרציפנים ועוד. פשוט פינוק אמיתי.

 

חבילת שוקולד חגיגית

ניתן לרכוש חבילת פרלינים חגיגית עבור מגוון אירועים: ערב חג, ערב שבת, יום הולדת, מפגש חברתי ועוד. לא מדובר בשוקולד "רגיל" שקונים בסופר אלא בפרלינים עשירים בטעמים שקשה להפסיק לטעום ולהתפעל מעומק הטעמים. יש גם משפחות שרוכשות חבילות מפנקות כאלו בתור קינוח לארוחה משפחתית.

 

אוהבים שוקולד? יש גם סדנאות

מי שממש אוהב שוקולד, או מחפש אטרקציה לילדים/ משפחה, יוכל להגיע אל סדנת שוקולד מקצועית. יש סדנאות קצרות וממוקדות ויש סדנאות שוקולד מושקעות של יום שלם. במסגרת הסדנה נחשפים לחומרי גלם איכותיים, לומדים על ייצור השוקולד, מטמפררים, מזלפים, מקשטים – וממש יוצרים פרלינים חדשים מקוריים לפי הטעם האישי. ישנן סדנאות רומנטיות לזוגות, סדנאות משפחתיות או סדנאות שוקולד לילדים (אותן ניתן לתאם גם עבור ימי הולדת וכו').

 

שילוב סדנאות שוקולד עם טיול בצפון

אחת האפשרויות המומלצות היא שילוב של סדנת שוקולד בצפון עם טיול משפחתי. משריינים מראש בוקר ספציפי בו מתייצבים על הבוקר לסדנה מדהימה לכל המשפחה. סדנת שוקולד משפחתית משלבת ידע, יצירה, חיבור משפחתי, הרבה טעימות והרבה חיוכים. כל כך כיף להכין ככה שוקולד.

 

סדנאות נוספות

כאמור, ישנן אפשרויות נוספות לסדנאות. ישנן סדנאות זוגיות שמותאמות במיוחד עבור זוגות שהגיעו לחופשה רומנטית בצפון. בנוסף, ישנן סדנאות כשרות שהותאמו במיוחד עבור הקהל הדתי/חרדי. סדנאות שוקולד בצפון הן חוויה מדהימה לכל הגילאים ולכל המגזרים. כדאי לנסות, לא תתחרטו! אה, ותקבלו גם מזכרת מפנקת מכל סדנה שכזו. שוקולד איכותי שקשה להפסיק לאכול.

 

בואו לצפון!

הצפון הוא כנראה האיזור היפה ביותר בארץ, בטח בתקופות כמו האביב. הירוק הבוהק של הצפון משתלב בצורה מושלמת עם שוקו חם ועם חבילת פרלינים איכותית. יש בצפון מגוון חנויות שוקולד אותנטיות המציעות מגוון מוצרים ושירותים מיוחדים. עכשיו תורכם לבחור בטוב הזה. לא תתחרטו!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מדריך שלב אחר שלב: הזמנת תור בדואר ישראל סניף נוף הגיליל

בכל הנוגע לניהול צורכי הדואר שלכם ביעילות, הזמנת תור בסניף דואר ישראל נוף הגליל יכולה לחסוך לכם זמן יקר. בין אם אתה צריך לשלוח מסמכים חשובים, לקבל חבילה או לטפל בשירותי דואר אחרים, פגישה מובטחת שתקבל סיוע מהיר ומותאם אישית. במדריך שלב אחר שלב זה נלווה אתכם בתהליך הזמנת תור בסניף דואר ישראל נוף הגליל, מה שהופך את הביקור שלכם לנוח וללא טרחה באמצעות האתר זימון תור בקליק.

קרא עוד »