בניית מרםסות שמש בגולן

חברת בלקון מרפסות מציעה לכם הרחבת מרפסות בקלות, במהירות ובזול

אוהבים את המרפסת שלכם אבל מרגישים שהיא קצת קטנה עליכם? לדברי מנכ"ל בלקון מרפסות אתם לחלוטין לא לבד. "יותר ויותר אנשים מבינים", הוא מסביר, "שהמרפסות שסופקו להם עם הדירה אותה רכשו מהקבלן, לא תמיד עונות על הצרכים האמיתיים שלהם ולפעמים ישנה ההרגשה שמישהו החליט לבנות אותן רק כדי לתת ללקוחות הפוטנציאליים עוד סיבה לקנות את הדירה כולה". ועכשיו, אחרי שאתם מתגוררים בדירה הזאת כבר מספר שנים, עכשיו די ברור לכם שהמרפסת שלכם זקוקה להרחבה ובדיוק אל הנישה הזאת עשתה חברת בלקון מרפסות קפיצת ראש עם חבילת שירות יוצאת דופן שמעניקה ללקוחותיה שירות מקצה לקצה, מא' ועד ת'.

למה להרחיב את המרפסת?

זוהי אולי השאלה שבה נתקל יותר מכל מנכ"ל החברה, אבל התשובה שלו היא כל כך פשוטה וכל כך מתבקשת שקשה לחשוב על כל תשובה אפשרית אחרת. "להרחיב מרפסת כי רוצים, להרחיב מרפסת כי מרגישים שהמרפסת הנוכחית היא קטנה מדי ואינה עונה על הצרכים", מסביר מנכ"ל בלקון מרפסות ומוסיף, "לא צריך סיבות הנדסיות, מבניות גרנדיוזיות בכדי להגיע להחלטה שאתם רוצים להרחיב את המרפסת שלכם. בסופו של דבר זוהי איכות החיים שלכם שחשובה ושביעות הרצון שלכם שחשובה יותר מכל ואם אתם מרגישים שאתם רוצים להרחיב את המרפסת שלכם, אז אנחנו פה בכדי לבצע את זה עבורכם" הוא מסביר בצורה שאי אפשר להתווכח איתה.

אפשרויות רבות להרחבת מרפסות

כיום מנהלת חברת בלקון מרפסות עשרות רבות של פרויקטים בכל רחבי הארץ, אבל זה לא תמיד היה המצב. "מאחורינו שנים רבות של רכישת ניסיון, שנים בהן נלחמנו על כל פרויקט ובנינו את היכולות שלנו מפרויקט לפרויקט", מסביר מנכ"ל החברה. אבל כל זה היה נכון עד שעלה המנכ"ל על הצורך האמיתי של בעלי דירות לשפר את איכות החיים בדירתם ולא פחות מכך גם להשביח את ערך הדירות שלהם. "כיום אנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו הלוואות ופתרונות מימון שיסייעו להם להרחיב את המרפסת שלהם וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר בביתם, ובמקביל מסבירים להם בדיוק כיצד מהלך כזה יוכל להשביח את ערך הדירה שלהם, והוא משביח ביג טיים", הוא אומר בפסקנות ובצדק.

זה הולך ותופס תאוצה

הכניסה של בלקון מרפסות לנישה הייחודית הזאת של הרחבת מרפסות היא לא פחות מחדשנית. בישראל פועלות כמה וכמה חברות המספקות שירותי בנייה והוספת מרפסת, אבל אף אחת מהן לא חשבה על בניית נישה מתמחה בתחום של הרחבת מרפסות. בלקון מרפסות דווקא כן חשבה על זה, יצרה פתרון מקצועי ושירותי מאוד עם התנהלות עסקית המבוססת על חשיבה עסקית מתקדמת ותחרותית והתוצאות לא איחרו לבוא עם כמה אנשי מקצוע שכבר מגדירים זאת כלא פחות ממהפכה בענף המרפסות בישראל.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים