חיטוי מי שתיה בגולן

ניקיון של דפנות המאגר

יש לנקות את דפנות המאגר ולשם כך החברה תשתמש במגוון רחב של כלים, חלקם מכניים וחלקם ידניים. הניקיון נועד להסיר שאריות של לכלוך בכל מקום שבו יכול להיות שהוא הצטבר. יש לזכור כי לכלוך בתוך המאגר עלול להוביל לגדילה של בקטריות ובכך לזהם את המים שלנו.

חיטוי מאגר המים

לאחר שהלכלוך הוצא החוצה, אפשר לעבור לשלב החיטוי. בשלב זה יוזרמו חומרי חיטוי ולשם כך נדרש דיוק רב. החברה האחראית תבחר את חומר החיטוי, המינון ואת משך זמן ההזרמה וזאת כדי להבטיח הרחקה של המזיקים ובלי לפגוע בבני האדם.

בדיקות מעבדה

על מנת לבחון כי העבודה שבוצעה אכן הובילה למי שתיה ראויים יש לבצע בדיקה חוזרת בסוף התהליך. החברה האחראית יודעת לבצע את העבודה אך היא יודעת גם כי חשוב לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכי מי השתיה הם לא משחק. לכן, בסיום יש לשלוח דגימה נוספת וליידע את התושבים בפעולות שבוצעו במקום ובתוצאות המעבדה.

למי נרצה לפנות כדי לבצע את החיטוי?

כל מי שאחראי על מי השתיה עוסק במשימה חשובה אשר יכולה להשפיע על חיינו. במקרה שהתגלה זיהום או במקרה של חשד למים שאינם תקינים, יש לפנות רק לחברה מנוסה המתמחה בתחום. חברת ימית חיטוי מים עומדת לרשותנו עם אנשי מקצוע שהתמחו לבצע חיטוי ביולוגי וכימי. החברה תלווה אותנו לאורך כל הדרך ותדאג למאגרים נקיים ומים בטוחים לצריכה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים