ייצור מדליות מותאמות אישית

כולנו מכירים את המדליות אשר מוענקות לספורטאים. המדליות מסמלות את ההישגים הטובים של הספורטאי אשר הובילו אותו לקבל את אחד מהמקומות הראשונים בתחרות בענף הספורט שאליו הוא משתייך. המדליות שניתן למצוא בתחום התחרויות הספורטיביות יהיו מדליות העשויות מחומרי גלם שונים וציפויים שונים, כאשר כל ציפוי מייצג מקום אחר בין שלושת המקומות הראשונים בתחרות כלשהי. כיום ניתן למצוא לא מעט מוסדות שונים ומקומות עבודה אשר מאתגרים את העובדים שלהם או התלמידים שלהם להגיע להישגים טובים באמצעות תחרות, כאשר הזוכה בתחרות יזכה בפרס כלשהו שהוגדר מראש וכמובן, במדליה מכובדת המעידה על הניצחון שלו.

 

מהי מדליה?

מדליה כאמור היא יצירה אומנותית לרוב בצורה של לוחית מתכת עגולה. את המדליה מעניקים כהוקרה או לציין הישגים שונים ואירועים וניתן למצוא את חלוקת המדליות בעיקר כאמור בתחרויות ספורט. מדליה מסמלת לא מעט. אדם שמקבל מדליה יהיה גאה בעצמו, בעבודה הקשה שהשקיע על מנת להגיע למקום שבו הוא מקבל מדליה לאחר ניצחון בתחרות כלשהי או כאות הערכה לדבר טוב שעשה. המדליה מסמלת את הנחישות, את הכוח והעוצמה של כל אדם שמקבל אותה וכן, את ההערכה שחשים כלפיו בשל הישגיו. על כן, ניתן למצוא כיום את השימוש במדליות לא רק במסגרת תחרויות ספורט מקצועיות כגון: האולימפיאדה, אלא גם במוסדות לימוד ובמקומות עבודה.

 

חלוקת מדליות במוסדות לימוד ומקומות עבודה- למה זה חשוב?

מעסיקים רבים, מנהלי בתי ספר, תיכונים או מוסדות אקדמיים ועוד, מבינים את החשיבות של יצירת סביבה תחרותית עבור שאיפה אישית של כל עובד או תלמיד להישגים הטובים ביותר ועל כן, הם מעודדים תחרויות במקום העבודה על תפוקת עבודה טובה, על עמידה ביעדים ובמוסד לימודים מעודדים לעיתים תחרויות בתחום הגשת העבודה הטובה ביותר, תוצאה גבוהה במבחן או ממוצע גבוה.

אדם שמגיע ליעד המדובר, זוכה להוקרה וכמובן אות כבוד המעיד על העבודה הקשה שהשקיע על מנת לנצח בתחרות שעמדה על הפרק. כדי למקסם את החוויה, אין ספק שכדאי להעניק לאדם מדליה. כמובן שכל מקום עבודה או מוסד לימודים איננו יוצר תחרות אחת, אלא מרבה ליצור תחרויות בתחומים שונים וזאת על מנת לעודד הישגים ועל כן, חשוב שלכל מקום עבודה או מוסד לימודי יהיו לא מעט מדליות שתהיה להם אפשרות לחלק בכל תחרות שהם יצרו במקום לרבות,, תחרויות ספורט הרלוונטיות לצורך גיבוש והרמת המורל.

 

ייצור מדליות- היכן?

ייצור מדליות מתבצע על ידי חברות שונות העוסקות בתחום. מכיוון שיש צורך לרכוש כמות גדולה של מדליות עבור כל חברה, עסק או מוסד לימודים המעוניינים ליצור סביבה תחרותית, עליהם לבחור את החברה העוסקת בתחום ייצור מדליות באופן מקצועי ומספקת מוצר איכותי, אך בד בבד, מציעה מחיר נוח ומשתלם על כמות גדולה של מדליות.

מכיוון שבישראל לא יהיה קל למצוא מחיר זול על כמות משמעותית של מדליות, כדאי מאוד לדעת כי רכישת מדליות מחברות ספציפיות העוסקות בתחום ייצור מדליות במדינות אחרות וייבוא של המדליות הללו לישראל, יכול להיות זול יותר ומשתלם יותר. כך לדוגמא: ייצור בסין של מדליות וכן מוצרים אחרים, ידוע כזול יותר מהייצור בישראל ועל כן, בהחלט כדאי לבדוק את האופציה של רכישת כמות גדולה של מדליות מחברה המייבאת מוצרים מסין.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים