המלצה על יום כיף בספא בכנרת

אזור הכנרת הוא ללא ספק אחד האזורים היפים והמרגיעים ביותר בישראל. באזור המיוחד הזה ניתן לעשות דברים רבים, כמו יום כיף בספא, שיאפשר לכם להירגע ולחדש אנרגיות. אם אתם מחפשים מפלט נעים ומרגיע כאן בארץ, במאמר הבא תגלו אילו פעילויות מומלץ לעשות באזור הכנרת, והיכן תוכלו ליהנות מספא איכותי במיוחד.

קרדיט תמונה: גלי כנרת

התחילו עם ארוחת בוקר טעימה

בין שאתם נוסעים לכנרת עם חברים, בני משפחה או בני זוג, מומלץ להתחיל את הבוקר עם ארוחה טעימה. באזור הכנרת יש מסעדות מיוחדות שבהן תוכלו ליהנות ממנות נפלאות, אך אם אתם מחפשים חוויה קולינרית אמיתית, מסעדת "לוטה" במלון גלי כנרת זה המקום עבורכם. המסעדה הכשרה, בניצוחו של שף אסף גרניט, מציעה מגוון ארוחות נפלאות שמשלב בין הקולינריה הישראלית ובין המטבח העולמי. ארוחת הבוקר במסעדת לוטה כוללת בופה עשיר במיוחד שבו תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש למטבח הגלילי להציע: גבינות מקומיות, סלטים עשירים, לחמים טריים, ומנות נוספות.

 

צאו להרפתקה לא שגרתית

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת, באזור הכנרת תוכלו ליהנות מפעילויות רבות: רכיבה על סוסים, נסיעה ברייזרים, שיט בכנרת ושלל פעילויות נפלאות אחרות. אם אתם מחפשים בילוי מרגיע יותר, תמיד תוכלו להכין פיקניק טעים ולאכול אותו על שפת הכנרת. אל תוותרו על שכשוך במימי הכנרת, במיוחד לאחר הקיץ, בימים שבהם לא חם במיוחד ואין עומס באזור.

 

פנקו את עצמכם ביום כיף בספא

בילוי בספא יכול למלא יום שלם, ויום בספא מתאים לכל אלו שרוצים להירגע מהשגרה היומית וליהנות מפינוק רגוע. אתם יכולים לתכנן לעצמכם מפלט מרגיע במיוחד באזור הכנרת, במיוחד בספא גלי כנרת שבטבריה. הספא, שנמצא במלון גלי כנרת, מציע מגוון חבילות ספא נפלאות ליחידים, זוגות וגם קבוצות. בספא, שמעוצב בהשראה של רומא העתיקה עם נגיעות מודרניות. האורחים בספא מקבלים ביגוד אישי, פינוקים טעימים בכניסה, ואתם יכולים להזמין עיסוי נעים אצל אחד המטפלים המקצועיים בספא. עם חדרי התארגנות אסתטיים ונעימים, סאונה יבשה, חדר כושר, ג'קוזי והפתעות נוספות, הספא מציעה את חווית החופשה האולטימטיבית. אתם יכולים להזמין במלון גם חבילות נופש, וליהנות מכל מה שיש למלון להציע, כולל ארוחות במסעדת לוטה המופלאה.

קרדיט תמונה: גלי כנרת

תכננו לכם קמפינג לילי

שפת הכנרת היא המקום האידאלי לתכנן בו קמפינג תחת כיפת השמיים. אתם יכולים לארוז ציוד לינה ואוכל, שתייה, בגדי ים ולא לשכוח את דוחה היתושים. תוכלו להגיע לקמפינג לפני השקיעה וליהנות מבילוי ישראלי קלאסי ואהוב במיוחד. אחרי שתקומו תוכלו להתחיל ביום של בילויים, ואחרי לילה של לינה בשטח, בהחלט מומלץ להתפנק עם יום בספא גלי כנרת.

הכנרת היא אזור נפלא שניתן ליהנות בו משלל פעילויות מהנות. אתם יכולים לשלב בין הרפתקאות בשטח ובין בילוי מרגיע בספא, ולקחת יום או יומיים של רגיעה באחד האזורים האהובים בארץ. תכננו לכם יום כיף בכנרת, ותחוו את האווירה הנעימה והייחודית באחד האתרים האהובים בישראל.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים