איך תחסכו בהוצאות לדיו למדפסת

 

כשמדברים על מחשבים, מדברים עם על עלויות ציוד נלווה למחשבים. בין אם מדובר במדפסת או בכל ציוד אחר למחשב, חשוב להכיר מראש עליות. אם כך, כיצד חוסכים כסף על הוצאות דיו למדפסת? קודם כל, כדאי לדבר על ההבדלים בין ראשי דיו תואמים למקוריים.

רגע לפני שרוכשים את המדפסת הביתית או המשרדית, האם בדקתם כמה יעלה לכם דיו מדפסת? לא רבים יודעים זאת, אבל בעיקרון ישנם לא מעט מקרים בהם חברת מדפסות תמכור את המדפסת ממש במחירי עלות. מדוע? מכיוון שהיא יודעת שהיא תוכל בעתיד לחייב אתכם גבוה על הוצאות הדיו. למעשה, לפעמים ראשי דיו עשויים להיות יותר יקרים מאשר המדפסת עצמה. אם כך, כאשר מדברים על חיסכון בהוצאות דיו, חשוב לדבר על סוג הראשים של הדיו.


להכיר מחירים מומלצים לצרכן על ציוד נלווה למחשבים

כל עוד אתם מעוניינים לחסוך כסף על ציוד נלווה למחשבים וראשי דיו, חשוב להכיר מחירים מומלצים לצרכן. בימינו האינטרנטיים זו ממש לא בעיה, אתם עושים את הכול מהבית. מה שצריך לעשות, זה פשוט לבקר באתרי אינטרנט שמאפשרים השוואת מחירים לראשי דיו ומדפסות.

כשאתם עורכים את השוואת המחירים בין ראשי הדיו והמדפסות, אתם בעצם מתנהלים הכי נכון מבחינה צרכנית. כך תוכלו לחסוך בעלויות על הוצאות הדיו. אבל שימו לב, שאתם לא רוכשים ראשים חלופיים במחיר של מקוריים.


ראש דיו חלופי או מחסנית דיו מקורית?

אמנם הכי מומלץ לרכוש ראשי דיו מקוריים, אבל לפעמים אנשים יעדיפו לרכוש חלופיים וזה בסדר גמור. אבל אם כבר החלטתם לרכוש ראשים חלופיים (תואמים) למדפסת, הקפידו לשלם עליהם מחיר בהתאם. לידיעתכם, הראשים החלופיים אמורים להיות משמעותית זולים יותר מהמקוריים.

דבר נוסף שכדאי לדעת, הקפידו להשמיש את המדפסת. גם אם אתם לא צריכים להדפיס משהו קונקרטי, עדיין תפעילו אותה מדי פעם ותייצרו מספר דפים מודפסים. זה מה שיאפשר לראשי הדיו לפעול וימנע מהם להתייבש.


תחזוקת מדפסת נכונה תוביל לחיסכון בעליות דיו

אם לא תקפידו להשמיש את המדפסת מדי פעם, התייבשות ראשי הדיו תצריך ממכם את ההחלפה שלהם. כמובן, זה יעלה לכם יותר בכיס. דבר אחרון שחשוב לזכור – כדאי לרכוש מראש מדפסת אשר מאפשרת לכם לבצע חלוקה סלקטיבית של ראשי הדיו.

ישנן מדפסות מסוימות, שאפשר להחליף בהן את כל הראשים בלבד. במילים אחרות, אי אפשר יהיה לפרק את הצבע השחור ולהחליפו. אתם תצטרכו לשלוף את כל מחסניות הדיו ולהחליפן, גם אם הן לא כולן נגמרו. אם תרכשו מראש מדפסת עם החלפת ראשים סלקטיבית, תוכלו לחסוך עלויות הדפסה בטווח הרחוק. אם בכל פעם תצטרכו להחליף את כל המחסניות (למרות שלא הסתיימו), הרי שזהו תהיה הוצאה מיותרת עבורכם. אם כך, הקפידו לרכוש מדפסות אשר עונות על הצרכים שלכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים