שיש למטבח זה שיש דקטון, חברת ריצוף שיש זה אנחנו!

אפשרויות השיש המובילות ביותר שיש לשיש במטבח

בהתחשב בנקודות רבות ובהיבטים שונים, שיש דקטון – אף על פי שהוא עדיין חומר חדש יחסית בשוק הישראלי בפרט והעולמי בכלל – הוכיח את עצמו כחסון ומסוגנן. ואם אתם מתכננים שיפוץ מטבח חדש בביתכם, זה בהחלט חומר שיש לקחת בחשבון. חומר איכותי, מלא יופי, משדר קלאסה אמיתית ועמיד במיוחד בתנאי מטבח פנים וכן מטבחי חוץ. שיש למטבח זה שיש דקטון.

שיש איכותי, במחיר משתלם

השיש הוא אבן כה אלגנטית ויפה. ורידים שחורים, חומים וחלודים רוקדים על רקע לבן או שמנת. ומכיוון שהוא ממוקש מהאדמה, כל סנטימטר של שיש הוא ייחודי. אבל משטח שיש עשוי להיות יקר. בדרך כלל, קררה היא השיש המשתלם ביותר. קשה לדעת כמה יעלה לך שיש. קפיצות מחיר עם עובי, גימורים, גודל הלוח וקצוות.

כמה עובדות על משטחי שיש

הנה כמה עובדות על משטחי שיש ואריחים שיעניקו לכם תובנה כמה יעלה השיש שאתם רוצים. יש פתרון לשיש איכותי במחיר משתלם, גם בישראל! תנו  לנו להפתיע אתכם במחירים משתלמים במיוחד.

צפו במגוון רחב של שיש למטבח בקטלוג המרהיב שלנו

זמינות האבן היא מרכיב קריטי בתמחור. צפו במרכיבי המחיר למטר רבוע ולמרכיבי השיש עצמו. רוב האנשים מבינים שהטבע אינו מושלם. ואבן טבעית, כמו שיש, מגיעה עם סדקים, בורות וסדקים. וריאציות אלה הופכות דלפקי שיש למעניינים; אבל מושלמים.

אם אתה רוצה לוחות עם פחות פגמים, תצטרך לשלם יותר או לעבור לחומר כמו קוורץ, המיוצר מאבן ושרף ואינו נקבובי.

חברת ריצוף שיש למטבח שלכם ולכל חלקי הבית

סיומת דקורטיבית למשטח השיש בהתאם לשיש הנמצא בריצוף

הקצוות מעניקים להבחנה את לוח השיש שלך. אתה יכול ללכת עם קצה ישר, בעל תחושה עכשווית, או לבחור בקצה מפל מורכב וקלאסי. ככל שהקצה מבולגן יותר, כך יעלה משטח השיש שלך .

עם זאת, שולי יכול לחסוך לך כסף גם כן. ניתן לסיים לוח שיש דק יותר עם קצה דקורטיבי, שיגרום לאבן להראות עבה ואלגנטית יותר.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים