איך אפשר לשלב פעילות גופנית כחלק מהשגרה בחיי היומיום העמוסים?

מחקרים מארצות הברית מראים כי סטודנטים מגיעים להישגים טובים יותר בלימודים שלהם כאשר הם משלבים פעילויות ספורטיביות בשגרת היום-יום שלהם. הבעיה היא שקשה מאוד לבצע בפועל. רבים מאיתנו לא מוצאים את הדרך לשלב בין פעילות גופנית לבין אורך החיים העמוס והלחוץ שלהם. גם כאשר אנחנו מקבלים החלטה להתחיל להתאמן, המוטיבציה יורדת עם הזמן והספה והנטפליקס מנצחים אותו.

איך אפשר לשלב פעילות גופנית בשגרה?

 

קחו לכם את הפסקת הצהריים לטיול בפארק

שעות רבות במשרד ממוזג על הכיסא, נוח ככל שיהיה, הם מתישות את הגוף ומורידות את האנרגיה. קחו אתכם נעלי ספורט מותגים לעבודה, החליפו בהפסקת הצהריים וצאו להליכה נעימה בפארק. אתם יכולים להזמין לשם את הוולט שלכם או לקחת את הכריך שלכם אתכם. עצם ההליכה, השהייה בטבע והאוורור יכולים לעשות את כל ההבדל. נסו לשלב קצת שכיבות שמיכה או תרגילי בטן לפני הביס הראשון. אנחנו מבטיחים לכם, הארוחה תהיה טעימה הרבה יותר!

 

נצלו את הזמן במהלך הנסיעות

גם אתם מרגישים שעצם ההתניידות ממקום למקום ועמידה בפקקים הם פשוט בזבוז זמן וגוזלי אנרגיה? אבל מה אם נגיד לכם שאפשר לנצל את הזמן של הנסיעות לפעילות גופנית? בכל זאת, מדובר בפרק זמן לא קצר שבו אתם פנויים ולא יכולים לתרץ תירוצים. איך אפשר לעשות את זה? אתם יכולים לבחור לרכב על אופניים לעבודה, או לקחת איתכם נעלי ספורט לגברים ולרדת כמה תחנות לפני תחנת היעד שלכם ולהעביר את המרחק בהליכה ברגל.
אם מזג האוויר לא מאפשר לכם אולי אתם בכלל צריכים לעשות מנוי לחדר הכושר שקרוב לעבודה שלכם ולהקדים בשעתיים לעבודה או להישאר אחרי העבודה לאימון, כך גם תחסכו את זמן הפקקים וגם תספיקו להתאמן.

 

חם\קר מידי בחוץ? אפשר להתאמן גם מהכיסא במשרד!

גם כיסא המשרד שלכם יכול להיות אביזר מעולה לביצוע תרגילים. הניחו את כפות הרגליים שלכם על הריצפה, הזדקפו והבליטו את בית החזה. בצעו העברות של משקל הגוף אל כפות הרגליים ונתקו את הישבן מהכיסא. בצעו את התרגיל הזה לפחות עם חמש חזרות וכבר תוכלו להרגיש בהבדל. עכשיו עברו לעמידה מלאה על שתי כפות הרגליים שלכם. קראו את המייל הראשון בתיבה על רגל אחת, ועכשיו את השני על הרגל השנייה. כל כך פשוט וחמוד אבל התמורה היא מעולה.
קומו לבצע מתיחות מפעם לפעם. הניחו את הזרועות על גבי החלק הגבוה של הכיסא ומתחו את גופכם כלפי מטה. תאפשרו לראש ליפול ולגב להתמתח. לשרירי הרגליים להתגמש ולהתארך עצמו עיניים ונשמו עמוק.

 

רתמו חבר טוב מהמשרד לבצע אתכם אימונים

גם המשרד יכול להיות חלל מעולה לביצוע אימונים. מצאו חבר טוב שגם יעזור לכם להתמיד וגם רוצה לשלב אימונים קלילים בשגרת היום יום שלו ובצעו תרגילים ביחד. אתם יכולים לעשות תחרויות פלאנק, שכיבות סמיכה, תרגילי בטן, מתיחות, מכרעים ועוד שלל תרגילים מעולים שכיף לעשות ביחד ומספיק פינה קטנה ושקטה בשביל לבצע אותם.
בימים קשים אתם תדרבנו אחד את השני ואולי אפילו יצטרפו אליכם עוד חבר'ה מהמשרד ותוכלו להפוך את זה לקבוצה של ממש.

 

לסיכום

ההבנה שספורט חשוב מאוד בשגרת החיים שלנו מחלחלת לכולנו בשנים האחרונות. אולי זאת הקורונה ואולי זה פשוט אופי התקופה. בכל מקרה, אם יש לכם שגרת חיים עמוסה ולו"ז צפוף אנחנו מציעים לכם לא להיכנע ולוותר – ממשו את הטיפים שכתבנו לכם מעלה.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים