אוכל יבש לכלבים – כמה כמה דברים שחייבים להכיר על אוכל לכלבים

אוכל יבש לכלבים הוא בחירה מצוינת למי שיש כלבים בררנים מכיוון שהמזון מגיע באריזות קטנות וקל לסחוב אותו. ישנם גם טעמים רבים ושונים של מזון יבש לכלבים, כך שבטוח תמצא אחד שהגור שלך נהנה ממנו!

לאוכל יבש לכלבים יש בדרך כלל חיי מדף ארוכים וקל לאחסון. זה גם קל להכנה ולהגשה. עם זאת, זה יכול להיות יקר עבור חלק מהבעלים שיש להם תקציב מוגבל עבור חיות המחמד שלהם.

 

יתרונות של אוכל יבש לכלבים

אוכל יבש לכלבים הוא אופציה בריאה עבור חיית המחמד שלך. ישנם יתרונות רבים של מזון יבש לכלבים, כגון שהוא קל להכנה ואין צורך בקירור. זה גם יכול לעזור למנוע השמנת יתר אצל כלבים מכיוון שהם לא צורכים כל כך הרבה מים כשהם אוכלים אותם.

מזונות יבשים לכלבים הם גם זולים יותר מאלו הרטובים מכיוון שהם משתמשים בפחות מים בתהליך ההכנה ויכולים להחזיק מעמד עד שנתיים בתנאי אחסון נאותים.

מזון יבש לכלבים הוא סוג של מזון לכלבים שלא מוסיפים לו מים או לחות. הוא מורכב ממרכיבים איכותיים כמו בשר, ירקות וויטמינים.

חשוב להאכיל את חיית המחמד שלך בסוג המזון הנכון עם רכיבי התזונה הנכונים שהם צריכים כדי להישאר בריאים ולחיות חיים ארוכים. מזון יבש לכלבים הוכח כטוב יותר ממזון רטוב מכיוון שהוא מכיל יותר חומרים מזינים עבור חיית המחמד שלך.

למזון יבש לכלבים יש גם יתרונות מבחינת עלות-תועלת ונוחות עבור אנשים שרוצים להאכיל את חיית המחמד שלהם בארוחות יבשות במקום בארוחות רטובות.

סוג זה של תזונה מועיל לכלבים מכיוון שהוא עוזר להם לשמור על משקל תקין ולהימנע מבעיות עיכול. מזון יבש לכלבים גם עוזר לשמור על ניקיון השיניים ולהפחית את הסיכון להצטברות פלאק.

 

איך להימנע מבעיות עיכול אצל כלבים

כאשר אנו מאכילים את הכלבים שלנו, חשוב לוודא שהם אוכלים את האוכל הנכון. זה יכול להיות קשה לעשות כשיש לנו הרבה כלבים וכולם גזעים שונים. זה המקום שבו המלצות מזון לכלבים בינה מלאכותית שימושיות!

המלצות בינה מלאכותית אלו לגבי המותגים של מזון לכלבים הטובים ביותר לגזעים ספציפיים מבוססות על נתונים ממסד הנתונים של תזונת בעלי חיים. הם גם לוקחים בחשבון גורמים אחרים כמו גיל ושלב החיים, כמו גם את המאפיינים של חילוף החומרים ומערכת העיכול של הכלב שלך.

יש כלבים שזקוקים לתזונה עשירה בחלבון ודלה בפחמימות בעוד שאחרים דורשים יותר פחמימות ופחות חלבון. הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות עיכול היא להאכיל את הכלב שלך במה שהוא צריך בהתבסס על גילו, גודלו, גזע ואורח חייו.

 

כמה דוגמאות לדיאטות אלה כוללות:

  • דיאטה עתירת חלבון/דלת פחמימות לכלבים קטנים
  • דיאטה עשירה בפחמימות/דלת חלבון לגזעים גדולים
  • דיאטה דלת פחמימות/עתיר חלבון לכלבים מבוגרים או לסובלים מהשמנת יתר

כלבים נוטים לבעיות עיכול. כמה מהפרעות העיכול הנפוצות ביותר אצל כלבים הן שלשולים, הקאות ועצירות.

 

אם יש לכם כלב בבית, חשוב לדעת כיצד להימנע מבעיות עיכול. הנה כמה טיפים פשוטים שתוכלו לעקוב אחריהם:

  • האכילו את כלבכם במזון איכותי עם הרבה סיבים ומים.
  • תן לכלב שלך הרבה פעילות גופנית כדי שלא יבלה את כל זמנם בבית.
  • חשוב לשמור על התזונה של הכלב שלך מאוזנת כמו גם על שגרת הפעילות הגופנית שלו.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים