משרדים להשכרה

משרדים להשכרה תופסים נתח נדבך ומשמעותי משוק הנדל“ן בישראל. בעלי עסקים, חברות ויזמים רבים זקוקים למשרדים למגוון רחב של פעולות ושירותים נלווים. בפוסט הקצר הבא נסביר לכם איך בוחרים משרדים להשכרה ועל מה חשוב לשים לב לפני שמבצעים את ההשכרה.

 

משרדים להשכרה לפי מיקום

אין ספק שהדבר החשוב והמשמעותי ביותר הוא המיקום של המשרדים. עלינו להתייחס למטרת המשרדים, האם אנחנו פותחים שם עסק של ממש כמו חברת פרסום, משרד עורכי דין, חברה המבצעת טלמרקטינג או שהמשרדים מטרתם לאפשר מרחב עבודה לכמה אנשים או פרילנסרים בו זמנית. האם מדובר בחברה קיימת או חברה חדשה ואז עלינו ממש לאפיין את הצרכים של החברה מא‘ ועד ת‘. עלינו לשאול את עצמנו קשת רחבה של שאלות לפני שאנחנו בוחרים משרדים להשכרה.כמובן שאם מדובר בחברה שהיא קיימת, כדאי שהמיקום יהיה נוח לכמה שיותר עובדים. היכנסו לאתר לפרטים נוספים.

 

מה ההשכרה כוללת?

לאחר שבדקתם כמה משרדים באזור שמתאים לכם בין אם זה משרדים בתל אביב, פתח תקווה או הרצליה חשוב לבדוק מול המשכיר או מול חברת הנדל“ן מה ההשכרה כוללת ומה לא. האם אתם מקבלים גם חניה לכמות מסוימת של לקוחות, ספקים ועובדים,  האם אתם צריכים לשלם חודש בחודשו גם על חשבונות המשרדים כמו חשמל, ארנונה, מים, תקשורת או שהמחיר כולל את כל החשבונות הללו, האם המשרדים מגיעים עם מטבח או חדר המתנה, לובי, שירותי ניקיון. את כל אלה ועוד שווה לבדוק לפני שמשכירים משרדים.

 

תחזוקה

לפני שאתם סוגרים על משרדים בדקו את רמת התחזוקה שלהם, וודאו שאין נזילות, בעיות איטום, בעיות במערכת החשמל וכי הכל עובד כשורה. בנוסף, שווה לבדוק מול החברה ממנה אתם משכירים את המשרדים מול מי אתם עובדים במצבים של תקלות, כלומר מי אחראי על התחזוקה של הבניין במקרה של תקלות ומי הוא ספק התקשורת שזה בעצם אחד הדברים הכי חשובים היום בכל חברה או עסק – אינטרנט.

 

חוזה

לא משכירים משרדים ובכלל לא משכירים נכס מאף אחד בלי חוזה מסודר שנכתב על ידי עורך דין המתמחה בתחום הנדל“ן. וודאו שבחוזה יש את כל הסעיפים הרלוונטיים להשכרת משרדים וכי כתובים בו כל תנאי ההתקשרות בין שני הצדדים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים