רענון בעיר הצפונית: מלון חדש בחיפה

בצפון הארץ, לצד החופים הקסומים שוכנת לה העיר חיפה – עיר תוססת בעלת מגוון פעילויות, אטרקציות לכל המשפחה, חיי לילה ואתרים היסטוריים שאין שני להם. רשת בתי מלון "גולדן קראון" מציגה בפניכם חידוש מרתק, עדכני ובעל המון מתקנים חדישים לבית המלון – טמפלרס.

לאחר תכנון המבנה מחדש, עיצובו בצורה מודרנית והקמת חדרים מפנקים ומרווחים, ניתן לומר שיש מלון חדש בחיפה והשהות בו תהווה עבורכם חוויה בלתי נשכחת.

אז מה אנחנו מציעים לכם ברשת מלונות גולדן קראון?

שירות שאין שני לו –מאחר וברשת של המלון יש יותר חדרים ויכולת לארח כמות גדולה יותר של אורחים, באופן יחס נותני השירות זקוקים לזמן רב יותר בכדי שמצד אחד יוכלו לספק לכם מענה מהיר ומצד שני יוכלו לנקות ולשמור על תחזוקת המלון. המלון החדש בחיפה תוכנן כך שיאפשר מענה מלא לכלל השוהים במלון תוך זמן קצר. לכן את השירות שאתם צפויים לקבל יהיה אישי יותר, מאחר ונותני השירות השונים יכולים להקדיש יותר זמן לכל אורח ואורח.

שדרוג המתקנים – כאשר אנחנו נוסעים לחופשה אנחנו רוצים לדעת שיש בה את כל המתקנים הרצויים לנו. בית המלון בחיפה מציג בפניכם את המתקנים המתקדמים והמשוכללים ביותר – תוכלו למצוא מסעדות גורמה וחדרי אוכל, גישה לים, מקלחות, טיפולי ספא ועוד שלל פינוקים.

מייצרים עבורכם אווירה – אין ספק שכולנו מחפשים את האווירה הכי נכונה עבורנו, אך לכל אחד יש פרשנות משלו למה היא אווירה אולטימטיבית. אם אתם מחפשים מקום פסטוראלי, עם ניחוח כפרי, אם אתם מחפשים להיות בעיר אך להרגיש מחוצה לה – המלון החדש בחיפה של רשת "גולדן קראון" משלב את הגישה והנוחות אל העיר וחיי הלילה שלה, חופי הים הקסומים, המסעדות השונות אך יחד עם זאת מאפשר לכם ליהנות מנוף עוצר נשימה והמון שקט ושלווה.

 

במידה והחלטתם שהחופשה הבאה שלכם תהיה בעיר חיפה, מומלץ לבקר במלון החדש שנבנה בצורה קפדנית וחדשנית. אנו ברשת מלונות "גולדן קראון" מחכים לכם עם מגוון חדרים לבחירה, מתקנים מפנקים וחשוב מכל – המון שקט.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים