היחידה לבריאות השיניים

פת של כימיקלים, אוויר ומזון חזקים יכולים להמיט הרס על בריאות השיניים. זו הסיבה ששיקום הפה ממלא תפקיד כה חיוני בחייו של כולם. בריאות השיניים היא חלק חשוב מהבריאות הגופנית הכללית. זה לא רק על שיניים טובות, זה על רווחה כללית.

כמה טכניקות נפוצות לשיקום הפה כוללות:

  • צחצוח שיניים פעמיים ביום
  • שימוש בחוט דנטלי מדי יום להסרת חלקיקי מזון ורובד מהשיניים
  • שימוש במי פה כדי להרוג חיידקים – מוצרי טיפוח שיניים כמו משחת שיניים ומברשות שיניים

חשוב תמיד לשמור על בריאות הפה ושיקום הפה כדי למנוע בעיות בריאותיות הקשורות לפה. בריאות השיניים היא החלק המשמעותי ביותר בבריאות הכללית. גם אם אתה לא אוהב לראות רופא שיניים, עדיין חשוב לשמור על היגיינת שיניים בריאה. מחקר שנערך לאחרונה על ידי איגוד רופאי השיניים האמריקאי מצא שכאחד מכל ארבעה מבוגרים באמריקה סובל ממחלת חניכיים כלשהי, המכונה גם פריודונטיטיס. מחלה זו עלולה להוביל לאובדן שיניים ולבעיות חניכיים כמו אובדן עצם ועששת. חשיבותו של שיקום הפה היא קריטית לבריאות הכללית של השיניים. זה כולל מניעת מחלות חניכיים והימנעות מזיהומים בפה.

להלן כמה מהגורמים הנפוצים ביותר למחלות חניכיים:

  • שימוש בטבק
  • שימוש חוזר במברשות שיניים
  • שימוש יתר בחוט דנטלי
  • שתיית יותר מדי קפה/אלכוהול/סודה

בריאות השיניים ושיקום הפה הם שני נושאים עיקריים הנידונים יותר ויותר. יש הרבה מידע באינטרנט שיכול להיות מכריע. חלק זה מאגד את כל המידע, המקורות והמשאבים במקום אחד לגישה נוחה. בריאות השיניים היא נושא מדאיג עבור רוב האנשים. בעזרת רופאי שיניים ניתן לעשות שיקום הפה לשיקום בריאות הפה של המטופל. עם זאת, רופאי שיניים הם יקרים ולעתים אינם זמינים. לאחרונה חלה עלייה בעניין ברפואת שיניים עשה זאת בעצמך מכיוון שהיא חוסכת כסף וניתן לעשות אותה בבית על ידי מישהו ללא הכשרה או ניסיון. יש גם הרבה רופאי שיניים עשה זאת בעצמך שהם חדשים בעולם רפואת השיניים ויש להם שאלות כיצד עליהם להתנהל בטיפול.

מאמר זה דן במה שרופאי שיניים עשה זאת בעצמך צריכים לדעת לפני שהם מתחילים במסעם בתחום זה. זה גם מספק כמה תובנות לגבי איך הם צריכים להתנהל בתהליך הטיפול שלהם ומה לעשות אם משהו משתבש במהלך התהליך.

תהליך שיקום הפה

בריאות השיניים היא חלק חשוב מהבריאות הכללית. שיקום הפה הוא דרך לטפל או למנוע מחלות ומצבים דנטליים. רפואת שיניים הייתה נושא שכיסינו בעבר בבלוג שלנו, אז בואו נרד לפרטים של סעיף זה: תהליך שיקום הפה מתחיל בהערכה שבה המטופל נותן את ההיסטוריה הרפואית שלו ומפרט את הסימפטומים שלו. הערכה זו מאפשרת לרופא לזהות את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר עבור המטופל. השלב הראשון בטיפול הוא לרוב צילום רנטגן או בדיקת שיניים כדי לבדוק אם יש סיבוכים אפשריים. לאחר ניקוי השיניים של המטופל, ניתן לתקן או להחליף סתימות במידת הצורך. לאחר מכן, מחלות חניכיים וזיהום מטופלים באמצעות קנה המידה והליכי תכנון שורשים, או שניתן לרשום אנטיביוטיקה גם כן.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://perfectimplant.co.il

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים