דירה לקניה בבנימינה – האם זה משתלם לנו?

במשך שנים רבות, התפיסה בישראל היתה, אם רוצים ליהנות מאיכות חיים ומהיצע רחב של אפשרויות, אזי שצריך לרכוש דירה בגוש דן, עם עדיפות לתל אביב. שם נוכל ליהנות מאיכות חיים גבוהה, שם נוכל ליהנות מהיצע רחב של מקומות תעסוקה, בילוי ופנאי, מוסדות חינוך ותרבות ועוד.

אך זה לא מדויק לגמרי. נכון שמרבית מוסדות התרבות ומקומות הבילוי נמצאים בתל אביב וגוש דן, וזה גם נכון שמי שמתגורר באזור זה נהנה מגישה זמינה לכל מה שהוא צריך, ויש לו לכאורה יותר אפשרויות תעסוקה מאשר מי שמתגורר באזורים אחרים בארץ. אך היום, הכל נהיה יותר קרוב ויש לכך פחות משמעות מבעבר, בין אם זה בגלל יכולות טכנולוגיות ובין אם זה בגלל אפשרויות תחבורתיות שונות.

זו הסיבה שמחשבה על דירה לקניה בבנימינה היא לא כל כך מופרכת, להיפך, זה רעיון אידיאלי. אם יש לנו את היכולות הכלכליות, אזי שאנחנו יכולים להרוויח מכל העולמות אם נחפש ונקנה דירה ביישוב.

כידוע, בנימינה נמצאת צפונית לאזור השרון, דרומית לזיכרון יעקב, לא הרחק מקיסריה. היא ממוקמת בין כביש 4 לכביש 6, יש בה תחנת רכבת, מה שהופך אותה למקום אידיאלי מבחינה תחבורתית לכל מי שמתגורר ביישוב ומקום עבודתו נמצא צפונית או דרומית אליו.

למה משתלם לקנות דירה בבנימינה?

ישנן מספר סיבות מדוע משתלם לחפש דירה לקנייה בבנימינה:

ראשית, מדובר על יישוב המציע איכות חיים מאוד גבוהה ואיכותית לתושבים שלו, בכל היבט ואספקט שהוא. במובנים רבים, איכות החיים ביישוב טובים לאין שיעור מהרבה מאוד יישובים באזור גוש דן, הקרובים לתל אביב. זה בהחלט מקום אידיאלי לגדל בו ילדים.

שנית, מדובר על יישוב הנמצא כאמור בנקודה מרכזית מבחינה תחבורתית. הוא קרוב לעורקי התחבורה הגדולים והראשיים של ישראל, ועל כן, מי שמתגורר בו יכול לעבוד במרכז או בצפון הארץ ולהגיע בקלות לעבודה. אפשר גם ליהנות מרכבת הנוסעת צפונה ודרומה.

שלישית, בשנים האחרונות אנחנו רואים מעבר של משפחות עם ילדים וזוגות צעירים מהמרכז אל אזורים מרוחקים יותר, הן בשביל ליהנות משקט, שלווה, והן בשביל לגדל את הילדים במקום הרבה יותר נעים, קרוב יותר לטבע, עם פחות עומס. בנימינה עונה על הצרכים האלה. מדובר במקום אידיאלי לכל מי שרוצה לברוח מהעיר ועדיין להישאר מרחק נסיעה סביר.

ארבע, דירות ובתים ביישוב הן מקור נהדר להשקעה עתידית. ההנחה היא שככל שחולף הזמן ערך ההשקעה עולה. לכן משתלם לקנות היום ולייצר ביטחון כלכלי לעתיד.

איך רוכשים דירה ביישוב?

בשביל למצוא דירה לקניה בבנימינה, כל מה שצריך לעשות זה להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את היישוב ויכולים לספק הצעות של דירות לקנייה בשלל גדלים, במגוון שכונות ביישוב, במחירים שונים. בעזרתם יהיה לכם קל יותר לחפש ולמצוא את דירת החלומות שלכם.

 

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים