סליקת אשראי בנייד – איך זה יכול לשרת אותנו?

כל הסקרים והנתונים מלמדים שמרבית הגלישה שלנו ברשת נעשית היום דרך טלפון סלולרי ופחות דרך מחשבים, ביתיים או עסקיים. יש לכך הסברים פשוטים מאוד, הטלפון הסלולרי נמצא ברשותנו כל הזמן אז אנחנו יכולים לגלוש בו מתי שאנחנו רוצים, הגלישה בו היא מאוד איכותית ומהירה, יש הרבה מאוד אפליקציות שמשרתות אותנו, ובכלל, הרבה יותר פשוט, נוח וזמין לגלוש בסלולר מאשר במחשב ביתי או אחר.

מאחר והגלישה באינטרנט דרך מכשיר הסלולר היא מאוד פופולארית, אז באופן טבעי עסקים, ספקי שירותים וגורמים אחרים אשר מבקשים למכור את מרכולתם, צריכים להתאים את עצמם למצב החדש. כלומר, הם צריכים להשתמש במערכות וכלים שיאפשרו לגולשים לרכוש מוצרים, שירותים וכל דבר אחר שהם מציעים להם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא מערכת סליקת אשראי בנייד. מדובר על כלי חיוני וחשוב מאוד עבור כל מי שמבקש למכור מוצרים ושירותים דרך האינטרנט ובפרט דרך מכשירי סלולר, בין אם זה באתר אינטרנט ובין אם זה באפליקציה. צריך לציין, שמערכות סליקת אשראי פועלות גם באינטרנט רגיל כמובן, וכן באופן פרונטאלי או טלפוני.

מה זו מערכת סליקת אשראי בנייד ואיך היא פועלת?

מערכת סליקת אשראי בנייד, זו מערכת המאפשרת לנו לקבל את פרטי האשראי דרך מכשירים ניידים, לבדוק ולאשר אותם על מנת שיהיה ניתן לבצע עסקה. כל עסקה באשראי, ישנה מערכת שבודקת את פרטי הכרטיס במהירות ומוודא שהוא אכן תקין, בשביל שיהיה ניתן לבצע ולהשלים את העסקה. כך גם עובדת מערכת סליקת אשראי בנייד ובכלל.

הרעיון מאוד פשוט. כאשר בעל עסק או כל גורם אחר רוצה למכור את המוצרים או השירותים שלו דרך אפליקציה או דרך אתר בנייד, אז עליו להקים עמוד מיוחד בו אפשר לכתוב את הפרטים של בעל הכרטיס והכרטיס עצמו, לחבר את העמוד למערכת הסליקה עם אמצעי האבטחה הנדרשים, וכך כל מי שרוצה יכול לבצע עסקה על פי רצונו.

צריך לזכור, ללא מערכת סליקת אשראי בנייד אי אפשר לבצע עסקאות עם כרטיס אשראי ואז הגולשים יצטרכו למצוא פתרונות אחרים, הרבה פחות יעילים, זמינים או מהירים. לכן הדרך הטובה ביותר לבצע עסקאות בנייד היא באמצעות מערכת סליקה.

למה אנחנו צריכים אותה?

כשמחברים את שתי הנקודות, מעבר לגלישה בסלולר מחד ואופציה לרכוש מוצרים ושירותים באמצעות מערכת סליקה בנייד, אפשר להבין מדוע היא חיונית לכל מי שיש לו עסק או מעוניין למכור מוצרים ושירותים דרך הסלולר.

בסופו של דבר, זו הדרך הטובה ביותר לפנות לגולשים ולהגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות שלנו, בין אם מדובר בקהל מקומי ובין אם מדובר בקהל בינלאומי. אנחנו לא יכולים לעשות את זה ללא אופציה של מערכת סליקה באשראי בנייד.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים