פירות בריאים וטעימים בגולן

מתגוררים ברמת הגולן ויש לכם חשק לפרי? מגיעים לחופשה בצימר ומעוניינים להפתיע את בן או בת הזוג? זו ההזדמנות לשלוח מגש פירות מעוצב מרמת הגולן. המאמר יפרט את מגוון הפירות המיוחדים של הגולן והאפשרות למשלוח באזור.

 

הפירות והירקות של הגולן

ענף החקלאות ברמת הגולן ידוע בתפוחי העץ והדובדבנים האיכותיים והמפורסמים שלו. מזג האוויר הקריר וההתמדה מספקים פירות נוספים איכותיים ובריאים לא פחות. במשך הקיץ נוהרים אלפי אנשים לגולן ועושים קטיף עצמי של פירות וירקות איכותיים נוספים כמו: פטל, תותים, אגסים יפניים, נקטרינות, בננות, אוכמניות, אבוקדו, קולרבי, ברוקולי, כרוב ניצנים ועוד. בנוסף האזור ידוע בזכות כרמי הענבים שלו המייצרים בקבוקי יין מן הטובים בעולם. גם מטעי הזיתים מהם מייצרים שמן זית איכותי ידועים. האקלים ההררי של הגולן מצוין גם לגידולי הקיץ והחגיגה בעיצומה. לאנשים שאינם מתגוררים ברמת הגולן אין הזדמנות ליהנות מכל הפירות והירקות הללו ומשפחות רבות רוכשות ממיטב התוצרת החקלאית כאשר הם מגיעים לטיול או לחופשה באחד מהצימרים באזור.

 

מגשי פירות בגולן

פעמים רבות המבקרים באזור רמת הגולן חושקים בפירות טריים ורעננים וניתנת להם ההזדמנות לטעום מהם באמצעות משלוחי פירות מעוצבים אותם הם מזמינים לצימר ששכרו. הפירות הללו עשירים בטעם ובריאים לגוף ולנשמה. למשל, האוכמניות מפחיתות את רמת הכולסטרול בדם, מצוינות למערכת העיכול, מסייעות לניקוי רעלים, שומרות על תפקודי הלב, בריאות לעור הפנים, מאטות את תהליך ההזדקנות ומרזות. בענבים יש אומנם יותר סוכר אך הם עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים שמאזנים את לחץ הדם, מונעים מחלות סרטן ולב וכמו האוכמניות מאטים את קצב ההזדקנות. חשוב לא להגזים בכמות אך כאשר מקבלים מגש פירות בהחלט ניתן לטעום מהם. משלוחי פירות ברמת הגולן מכילים את מיטב הפירות של האזור ואף מכינים מגשים ייחודיים כמו סושי פירות.

 

סושי ברמת הגולן

סושי פירות בצפון הוא חוויה שאין לוותר עליה כשמגיעים לחופשה ברמת הגולן. את הסושי מכינים מדפי סויה בצבעים שונים וממלאים אותם במיטב פירות הגולן ובתוספות מתוקות כמו: חלבה, קוקוס, שוקולד ופקאן. על המילוי מניחים את הפירות האיכותיים חתוכים ומסודרים, מגלגלים לסושי ומפזרים עליהם שבבי בוטנים או קוקוס. מגשי סושי פירות ניתן להזמין לכל אירוע. רבים מזמינים אותם לימי הולדת, ימי נישואין, לאנשים הנמצאים בבידוד או כהכרת תודה. החופשה בגולן היא הזדמנות מעולה להזמין מגשים מפנקים כאלו גם ללא סיבה. חשבו כמה מענג לשבת במרפסת הצימר, להביט בנוף הפנורמי של הגולן ולאכול מגש סושי מפירות טריים וקרירים המיוחדים לרמת הגולן.

 

תוצרת חקלאית חדשה ברמת הגולן

לאחרונה החלו לגדל ברמת הגולן ירקות ופירות חדשים. האם ידעתם שברמת הגולן ניתן למצוא אפונת שלג ופטריות כמהין? לאלו תוסיפו גם את גידולי האבטיחים והמלונים וזנים חדשים של פירות יער. לחלק מהזנים צריך לנקוט בשיטות גידול מיוחדות על מנת שישרדו בחורף. למשל, בצפון הגולן יש חממות המגדלות קייל שזהו כרוב עם סיבים תזונתיים המורידים את רמת הכולסטרול בדם ומסייעים לתפקוד הלב. בקייל יש ויטמינים ומינרלים המסייעים לקרישת הדם, חומרים אנטי סרטניים והוא מצוין לראייה. דוגמה נוספת הם הדובדבנים המפורסמים של הגולן. הדובדבנים עוזרים לאנשים עם בעיות שינה, למחלות פרקים, הם מונעים מחלות לב ומחלות סרטן. לסיכום, ביקור ברמת הגולן הוא הזדמנות נדירה לטעום מהתוצרת החקלאית הנהדרת של האזור, להזמין יין איכותי מאחד היקבים המפורסמים ולהתענג עם מגש סושי מפירות איכותיים ובריאים. חפשו את משלוחי הפירות באינטרנט והזמינו.

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים