סוף שבוע חלומי לזוגות ברמת הגולן

סוף שבוע חלומי

כשחושבים על החופשה הבאה וכאשר מזמינים צימר עבור סוף שבוע חלומי לזוגות ברמת הגולן, הראש כבר בחופשה והדמיון עובד שעות נוספות. סופרים את הימים עד שיגיע המועד שנקבע ובינתיים מתכננים מה לעשות בשלושה ימים בלי הרעש הכיפי של הילדים! רק אתה, אני ורמת הגולן. לאורך השנים כל זוג בונה לו את סוגי הבילויים האהובים עליהם ולכן במתווה הדרך הזו, חשבנו על כמה אפשרויות כדי ליהנות הן מהשקט והן מהנוף הפראי שכל כך אהוב עלינו.

הרעיון של צימרים בחד נס לזוגות הגיע אחרי חודשים לא פשוטים שבהם שנינו עבדנו מאד קשה, כל אחד במקום העבודה ואחר כך המטלות הביתיות עם הילדים ללא דקה של מנוחה במרוץ החיים. הסבתות הסכימו בשמחה להישאר עם הנכדים. הילדים היו מאושרים מהסידור החדש שמתאים גם להם לאור המתנות ושלל הפינוקים שהם יקבלו במהלך הסופ"ש הארוך. כך כל הצדדים מרוצים ונשאר רק להמתין שלוח השנה יתקדם מהר יותר ונוכל לצאת לדרך.

סוף שבוע חלומי שטרף את כל הקלפים

כשהגיע יום חמישי, הרגשנו כמו בגיל 17 העמסנו את המזוודות הקטנות על הרכב לכוון סוף שבוע חלומי, נפרדנו מכל המשפחה המורחבת ויצאנו לדרך. התחלנו לדבר בדרך על הטיולים ברמת הגולן, לאחד המפלים, לבריכת המשושים שלא ביקרנו בה שנים, אולי נגיע למרחצאות הייחודיות של המעיינות החמים בחמת גדר, או נשכיר אופניים ונצא לסיבוב בשבילים ונהנה מהטבע.

הנראות של הצימר שהזמנו, טרפה את כל הקלפים. מקום יפהפה בלב אזור פסטורלי, מרפסת שצופה על שפך הירדן, יושבים בג'קוזי וכמעט נוגעים בכנרת ומסביב שקט, שלווה ורוגע שלא מוכר לנו. אהבנו את האווירה הנעימה ומהר מאד נכנסנו לג'קוזי עם בקבוק יין משובח. הגוף נרגע מכל המאמץ האדיר ופשוט לא זזנו מהצימר לאורך כל סוף השבוע.

כך במשך יומיים רק קפצנו פה ושם למסעדות המצוינות בסביבה כדי לאכול, עשינו טיול קצר באזור הקרוב לצימר, אך לא יותר מכך. בשבת בבוקר קמנו מלאי מרץ והרגשנו שהגולן קורא לנו וזה הזמן לטייל. שכרנו אופניים וטיילנו בשבילים ובכבישים שאנחנו לא מכירים, ללא מטרה וללא יעד כיוון שרצינו להרגיש את הטיול דרך הרגליים. כל פעם שראינו מקום נחמד ירדנו מהאופניים ביקרנו, התעניינו והמשכנו לטייל. כך בילינו שעות ארוכות של שכרון חושים במקומות הקסומים.

הטיול הבא שלנו לרמת הגולן

בדרך הביתה כבר התחלנו לתכנן את החופשה הבאה שלנו ברמת הגולן. אין ספק שהיא תהיה עם הילדים, כי סוף שבוע חלומי ורומנטי זה כיף גדול, אך הרעש של הילדים ברקע היה חסר לנו. איתם נבצע את הטיולים שתכננו לסוף השבוע, נחל משושים, ביקור במפלים השוצפים אחרי החורף שהיה עמוס בגשמים ובשלגים. גם משפחה על אופניים זה רעיון מבריק ומאתגר והם בטוח ייהנו אתנו.