משתלה שעושה משלוח של צמחי בית- עד הבית!

הסוגיה של משלוחי צמחים היא סוגיה מורכבת. ראשית אין מספיק משתלות שמספקות שירותי משלוחים ולאור המצב המבולבל עם הקורונה לצד אורח החיים הקדחתני בישראל- משלוחי צמחים זה עניין חשוב, נדרש ואין מספק פתרונות מצוינים, כלומר עד עכשיו.

כעת תוכלו ליהנות מצמחי הבית שלכם שיגיעו עד הבית, מבלי שאתם תצטרכו לצאת ממנו- כה נחמד. המגבלה המרכזית של משלוחי צמחים, מלבד הזמינות שלהם מצויה בשני גורמים מרכזיים. הראשון הוא אמון עם המוכרנים שיבחרו צמחים שנראים טוב ובריאים, והשני הוא היכולת הישרדות של הצמחים במהלך המשלוח עצמו והיכולת של המשתלה לספק תנאי שילוח טובים דיים שישמרו על הצמחים בדרך.

אנחנו שמחים להכיר לכם משתלה עד הבית שתבטיח שהצמחים שלכם יגיעו ללא פגע, ויבחרו בקפידה כך שתקבלו צמחים במצב נהדר ויהיה לכם קל להמשיך ולתחזק אותם שמחים ובריאים.

בין אם אתם עושים צעדים ראשונים בעולם זה ובין אם אתם כבר ותיקים ומנוסים אנחנו מעודדים אתכם לקרוא על הצמחים שאתם מתעניינים בהם בתוך האתר. אנחנו מקפידים לספק מידע מדויק ומהימן אודות הצמחים שלנו ומה שדרוש להם כדי לחיות ואלו דברים שכדאת לפני שבוחרים צמח, על מנת להגדיל את סיכויי ההישרדות שלו. אם אתם גרים בבית חשוך יחסית , צמחים שזקוקים להרבה אור לא ישרדו אצלכם ולהיפך.

דברים שכדאי לדעת

אם אתם אוהבים טוף מהסיבות הרגילות של תוספת הנראות שבהחלט משדרגת והשמירה שהאדמה לא תתפזר בסביבה כשמתייבשת זה בהחלט תוסף פונקציונלי, אבל חשוב להשתמש בו בחכמה. טוף עלול גם לחסום את האוויר ולפגוע בצמח תוך שהוא מייצר תנאים טובים מידי לריקבון, לכן שימוש בו כדאי לו להיות במינון נמוך ובאופן כללי כדאי לשים אותו בתחתית העציץ, אבל לא בהכרח בחלק העליון שלו.

כדאי מאד להחזיק אדמה בבית ועדיף שתהיה זו כבר אדמה מדושנת. אלא אם כן אתם מתעסקים בדישון להנאתכם, אדמה מדושנת בשחרור איטי היא פתרון מושלם ונוח במיוחד. אף על פי שיש יתרון גם להתעסק בדישון, אפילו דישון אורגני שמכינים בבית, זה לא מתאים לכולם ויש אנשים שנמנעים מהתענוג של צמחייה בגלל שהם חוששים מהצורך להתעסק בדישון וכל מה שזה מצריך. אדמה מדושנת פותרת את הבעיה הזו ומעניקה הרבה מאד זמן של ראש שקט. זה משמעותי למי שלא אוהב התעסקות.

אל תוותרו על הקלתאות. יש צמחים שידועים כצמחים בעייתיים וחשוב להכיר את זה, אבל לא כדאי לוותר עליהם רק בגלל שיש להן מוניטין בעייתי. בסופו של דבר כל מקרה לגופו ותמיד אפשר להתייאש אבל לא כדאי לעשות את זה לפני שבדקתם ממש לעומק את מערכת היחסים שלכם איתם. כאלו הם צמחים כמו הקלתאות, אבל הן לא היחידות כמובן.

לחצו כאן להגיע למשתלה שמספקת צמחי בית

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים