מעצב שיער בקרית אתא

מאת: בן אללוף, אומן ומעצב שיער, מספרת OPEN STYLE  העיר קרית אתא

11 דברים שאת חייבת לדעת לפני שאת בוחרת את מעצב השיער שלך.

 

·         נכון שיער צומח. עוד חודש לא יראו כבר את הטעות. אבל זו לא סיבה שתהיי סלחנית לטעויות שיכולות לקרות ותפקידי את השיער שלך בידי מישהו שאינו מנוסה. לצערי, השוק היום רווי בהמון ספרים שיצאו ממכללות ערב, שכרו חנות במרכז המסחרי, שמו שלט עם השם שלהם באנגלית ומוזיקת טכנו ברמקולים ובטוחים שהם יכולים לעשות ניסיונות על הראש שלך. אני לא נגד דם צעיר וחדש. להפך, לאורך שנותיי במקצוע הדרכתי והכשרתי אצלי במספרה כמה ממעצבי השיער הבולטים כיום ואני גאה על כך. אבל, הם עבדו קשה והתנסו. לא קיצרו לא את הדרך ולא את השיער איפה שלא היה צריך.

·         תסתכלי במראה

. עוד לא נולדה המוכרת שתגיד לך שהבגד לא יושב עלייך בול, גם אם את בת -30 ומנסה להשתחל לאוברול בחנות של שילב. ככה זה גם אצל מעצבי שיער. את תמיד בסוף יוצאת מוש ומהממממתתת. לרוב זה יהיה נכון. לעיתים לא. והצרה היא, שאנשים וחברות לא אוהבות לבאס ולא יגידו לך "מה עשית לעצמך?" על התספורת החדשה. לכן, תסתמכי בעיקר על עצמך ועל האינטואיציה שלך. אם את מחייכת ביציאה- זה כבר טוב. רוצה עוד חוות דעת? תשאלי חברה טובה. חברה ממש טובה.

מעצב שיער בקרית אתא

·         את לא נראית כמו כולם.  מעצב שיער שממליץ לכולן לעשות החלקה או לכולן צבע בלונד פלטינה, צריך לחתוך לו את הידיים. את מיוחדת. השיער שלך מיוחד, ויש לו את התכונות הייחודיות שלו. מה שמתאים לזאת שבכיסא לידך, לא בהכרח מתאים לך.

 

·         טרנדי זה לא מילה גסה

. אם מעצב השיער מבטיח לך תספורת כמו של פארה פוסט – תברחי. ונכון, ש-90210 עשתה עונת קאמבק אבל זה לא אומר שגם הפוני של ברנדה חזר לתמונה. מעצב שיער טוב זה מעצב שלומד ומתעדכן כל הזמן, חוקר טרנדים והשפעות חדשות ולא נשאר מאחור.

 

·         כן, גם אם את רואה על השולחן בפינת ההמתנה גיליון של "לאשה", יולי 2003- תברחי מאותה סיבה. ואם במקום מכונת אספרסו מעוצבת מציעים לך לעשות לעצמך קפה מתוך קופסאות שקשה להחליט עם מה שיש בהם זה קפה, סוכר או משהו קצת פחות נעים-  תברחי ממש מהר.

 

·         יחס אישי אבל גם מרחב אישי. נכון, ברבים מן המקרים מעצב השיער הוא כמו פסיכולוג. וזה בסדר ונכון לשתף עם זה פעולה. אבל לא חסרים מקרים בהם את רק רוצה לעשות צבע חדש ולא בהכרח לשמוע את דעתו של המעצב על ביבי VS. הפרקליטות או השורד האחרון במאסטר שף. מעצב שיער שלא מאפשר לך מרחב ומרווח אישיים, כשאת כל כך זועקת לכך, גם אם בלי מילים, כנראה לא רואה טוב. והרי לא תתני למישהו שאינו רואה טוב לכוון לפריזורה שלך מספריים.

 

·         Cut the bullshit. אם מנסים לדחוף לך בכח כל מיני תופינים, בדמות קרמים, תכשירי לחות שלא שמעת עליהם ותחליבים – כנראה שמישו מנסה לסבן אותך. אם מעצב השיער עשה עבודה טובה, את לא צריכה כלום חוץ מהדברים הבסיסיים.

 

·         ככלל, אם את לא הרגע סיימת לתדלק את הרכב וממש בא לך לנשנש חטיף סניקרס ולקנות אוהל לקמפינג, מקומות שהן ONE STOP SHOP  – הן לא דבר מומלץ. אם באותו מתחם בו מעצב השיער שלך עושה לך תוספות הוא גם מסדר זקנים, גם מספר זאטוטים וגם יש לו מישהי שיושבת בכוך ועל הדרך עושה לק ג'ל – תתחילי לחשוד, בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת".

 

·         למה כשאת רוצה לקנות שמלה חדשה את עושה סיבוב בין עשרות חנויות, חוקרת, בודקת ומשווה אבל כשאת באה לעשות לעצמך LOOK  חדש שעולה לא פחות, את נכנסת לחנות הראשונה מספרה בקרית אתא  שנקרית בדרכך? תעשי תחקיר. תשאלי נשים שכבר היו אצל אותו מעצב, תבררי אם היו שבעות רצון. אל תאמיני לפרסומות. גם אני פרסמתי בעבר במקומון "הד קרית אתא" תמונות של לקוחות שלי במדור הרכילות. נדרש לזה מעט כשרון והרבה יותר כסף. כיום העיצובים שלי כבר מדברים בעד עצמן. חפשי את מי שהשטח ממליץ עליו.

 

·         בלי קשר לקורונה- תבדקי את רמת האסתטיקה וההיגיינה במקום. אם כשאת מסתכלת למטה, את רואה על החלוק שלך שערות לבנות, למרות שאת מוכנה להישבע, שבפעם האחרונה שבדקת היית ברונטית – משהו פה לא כשורה. מעצב שיער שחוסך בתחלופת מגבות, חלוקים וכד' ומזלזל בניקיון גם יזלזל בתספורת שלך. לפחות את אל תזלזלי בזה.

 

·         הקפדה על זמנים שאתה מקבל לקוחות במספרה בקרית אתא. נכון, אנחנו לא בצבא אבל אם אומרים לך "תבואי בעשר" וכשאת מגיעה בזמן את שומעת, "שבי רגע, יש 2 לפניך, 5 דקות אני מסיים איתן" – זה מסמל הרבה.  גם שלא מתחשבים בזמן שלך וגם שיחפפו בחפיפה שלך בהמשך כדי להספיק ולעמוד בקצב. וכמו שאני תמיד אומר: את מלכה. את נסיכה. מגיע לך את כל היחס ואת כל הזמן שאת צריכה.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים