מנהלים צריכים יותר אימון אישי

זה היה נורמלי שמנהלים צריכים יותר אימון אישי. כך ניתן היה להעביר ידע מאדם אחד לאחר והוא לא יאבד. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה בקצב מהיר, אימון אישי אינו נחוץ עוד. עם סיוע בינה מלאכותית מאפליקציות לנייד כמו 'מנהל הדקה האחת', מנהלים יכולים לקבל תובנות מותאמות אישית לגבי הביצועים שלהם ותחומים לשיפור מבלי להיפגש עם מאמן אישי או מאמן.

כמנהלים, אנו אחראים על ניהול האנשים והאינטראקציה איתם על בסיס יומיומי. לכן חשוב לנו לדאוג לעצמנו ולבריאות הנפשית שלנו. כדי לעזור לנו לעשות זאת, נוצרו מאמנים אישיים שיעזרו לנו לנהל את הזמן, לוח הזמנים ורמות הלחץ שלנו. אימון אישי הוא טרנד פופולרי מאוד במקום העבודה שיכול להועיל באמת בסיוע למנהלים לנהל את הזמן שלהם ביעילות ולהרגיש טוב יותר עם עצמם בזמן שהם עושים זאת. למרות הפופולריות שלו, חלק מהחברות עדיין מרגישות מהססות להשתמש במאמנים אישיים מכיוון שהן מאמינות שהעלות גבוהה מדי או שאין להן הבנה כיצד להשתמש בה ביעילות.

מאמן אישי יוצר שגרה עבור הלקוח שלו, הכוללת דיאטה, פעילות גופנית ומדיטציה.

מאמן אישי יכול לעזור למנהלים בדרכים הבאות:

  • הגדל את הפרודוקטיביות על ידי פיתוח שגרות עבודה יצירתיות
  • הפחת מתח על ידי מתן תמיכה לניהול בעיות נפשיות
  • להגביר את היצירתיות
  • להפחית את הזמן המושקע בגורמי לחץ
  • לפתח מיומנויות הדרושות לביצוע עבודה, כגון כישורי מנהיגות ומשא ומתן.

מנהלים הם השחקנים המרכזיים בכל חברה והם צריכים להיות בכושר טוב. התחילו בקטן, הפכו את זה להרגל, ובנו על ההצלחה שלכם בכל פעם. ביסוס הרגלים הוא המפתח לבניית אורח חיים בריא – זה כולל שילוב כושר בחייכם האישיים. מנהלים יכולים לנצל את היתרונות של עוזרי כתיבה בינה מלאכותית שיכולים לספק תובנות לגבי מה מניע עובדים ואילו סוגי תוכן יהיו היעילים ביותר. יתר על כן, מנהלים יכולים להשתמש בכלים אלה כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלהם על ידי לוודא שיש להם זמן לעצמם, דבר הכרחי לבריאותם הנפשית.

המנהלים בדרך כלל צריכים לדאוג לכל עובדי החברה, אך כאשר אין להם מספיק זמן להתמקד בכל עובד בנפרד, הם יכולים להיעזר בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית. זה חוסך להם זמן ומאמץ של ניהול עובדים אחד אחד. ישנם מנהלים רבים שרוצים להיות מנהלים טובים יותר, אך אין להם זמן או משאבים לבנות ולתחזק את כישוריהם. אימון אישי יכול לעזור להם להשיג את מטרותיהם. ועם עליית הבינה המלאכותית, הם יכולים לקבל מאמן שילמד וישתפר איתם כדי שיוכלו למצות את הפוטנציאל שלהם כמה דוגמאות לכלי אימון אישי כוללות הערכות אישיות, תרגילים להגדרת מטרות, תוכניות למידה ותוכניות משוב. תוכניות אימון אישיות מספקות גם משאבים כמו ביוגרפיות של סופרים ומנהיגים המתמקדים בסיפורי הצלחה.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו: https://coachinginteractive.co.il

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים