מה עושים במקרה של רטיבות בקירות בבית?

אתם לא צריכים להיות אינסטלטורים על מנת לאתר רטיבות בקירות הבית. הרטיבות מתאפיינת ברוב המכריע של המקרים בהופעת כתמים כהים באזורים שונים. כך שאם אתם מבחינים בסימנים מוזרים על אחד הקירות, ככל הנראה זה סימן מקדים להופעת רטיבות. אז מה עושים כאשר ישנה רטיבות באחד הקירות? את התשובה לשאלה הזאת מוטב שתכירו כבר עכשיו. אפילו אם עדיין לא הופיעה רטיבות באחד הקירות, רצוי מאוד כי תהיו מוכנים לכל תרחיש. הרי אף אחד לא באמת יודע מתי אמורה להופיע הרטיבות הבאה.

 

אל תתעלמו מהסימנים בקיר

ראיתם סימנים מוזרים על הקיר? אנו מפצירים בכם שלא תתעלמו מהם. הכי קל מבחינתכם זה להתעלם מהסימנים ולהמשיך בשגרת היום הרגילה. אך תיקחו בחשבון כי בקרוב מאוד המצב עלול לצאת מכלל שליטה. לכן יש לכם עוד אפשרות להתמודד איתו בצורה נכונה ואפקטיבית. מיד כאשר אתם מבחינים בסימנים מוזרים על הקיר יהיה עליכם לחפש עוד סימנים אחרים. מאוד יכול להיות כי בקירות אחרים בבית יופיעו גם הסימנים הללו.

 

לא מנסים לתקן את הרטיבות לבד

סבורים כי אתם יכולים להתמודד עם הרטיבות לבד? אנו מציעים לכם לחשב מסלול מחדש. הרי תיקון של רטיבות בקיר זוהי סיבה סבוכה מאוד, כזאת שדורשת שימוש בכלים מתקדמים. לכן ההמלצה היא שלא תנסו לקחת את האחריות על הכתפיים שלכם. יש איש מקצוע שזוהי העבודה שלו, וזה מה שהוא עושה בצורה הכי טובה. כמו שאף אחד לא מתערב לכם בעבודה, כך אתם לא צריכים להפריע לאחרים בעבודה שלהם.

 

מזעיקים מיד אינסטלטור מוסמך

הפעולה הכי חשובה תהיה להזעיק אינסטלטור על מנת שיגיע בהקדם האפשרי. מצב של רטיבות הוא מצב מאוד שכיח כזה שיכול לקרות בכל פעם. אך בכל פעם מחדש ישנה חובה להזעיק איש מקצוע על מנת שינסה להבין מה גרם לרטיבות. אומנם הרטיבות עשויה לחזור על עצמה, אך הגורמים לרטיבות עשויים להשתנות. רק אינסטלטור מוסמך יצליח להבין בדיוק מה גרם לרטיבות להופיע דווקא עכשיו. כמובן שאותו אינסטלטור גם אמור לבצע את התיקון על פי כל הכללים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים