מגש פירות לאירועים – האם זה משתלם מבחינה כספית?

בפעם הראשונה שתשמעו את העלות של רכישת מגש פירות לאירועים, ככל הנראה יהיה לכם קצת קשה לעבור לסדר היום. מדובר על עלות שככל הנראה תהיה גבוהה יותר ממה שחשבתם, הרי בסך הכל מדובר על פירות חתוכים. מכאן עולה השאלה – האם האפשרות הזאת היא באמת אפשרות משתלמת? או שמא מדובר על הוצאה כספית שמומלץ להימנע ממנה?

אלו הן שאלות שלא מעט אנשים שמחפשים מגשי פירות לאירוע שלהם שואלים את עצמם. חברת פרי לך הרימה את הכפפה על מנת לספק לכם תשובה לשאלה הזאת, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה שאתם שלמים איתה. בחירה שתאפשר לכם להרים את האירוע למקומות שתמיד חלמתם שאליהם הוא יגיע.

 

הבריאות שווה הרבה יותר מכסף

זה נכון שתוכלו למצוא אפשרויות אחרות שיכולות להיות מעט זולות יותר, אך כאשר מסתכלים על הבריאות שלכם – אתם לא יכולים לקחת שבויים. הבריאות שלכם היא ערך עליון, ולכן כאשר אתם בוחנים לתת מגש פירות או בחירה אחרת שהיא לא בריאה בכלל – אתם לא יכולים להשאיר כאן מקום לספק. מוטב שתוציאו יותר כסף, אך תוכלו לדעת כי אתם נותנים לאנשים שחשובים לכם את המתנות הכי בריאות והכי נכונות עבורם.

 

מגש פירות רלוונטי לכל המשפחה

חשוב שתיקחו בחשבון כי מגשי פירות בשונה מאפשרויות אחרות מתאימים לכל המשפחה. כלומר זה נכון שהעלות קצת יותר גבוהה, אך עדיין מדובר על מגש שממנו כל בני המשפחה אוכלים. כך שכאשר מסתכלים על הסיטואציה מנקודת המבט הזאת, פתאום הבחירה הופכת להיות יותר משתלמת. אפשרויות אחרות הן אומנם זולות יותר, אך בפועל הן יהיו מתאימות אך ורק לבן אדם אחד או במקסימום לזוג של אנשים.

 

המשלוח לרוב כלול במחיר המגש

בחלק לא קטן מהמקרים המשלוח יהיה כלול כבר בעלות של המגש עצמו, ואתם כמובן צריכים לקחת את זה בחשבון. משלוח הוא לפעמים יהיה בתוספת של כמה עשרות שקלים, ושהוא כלול בתוך מחיר המגש – פתאום הבחירה הופכת להיות הרבה יותר משתלמת. משלוחי פירות של פרי לך מגיעים לכל לקוח במהירות, והם מאפשרים לכל אחד להנות מהפירות כאשר הם עדיין טריים כאילו הם נחתכו ממש הרגע.

 

האיכות היא איכות ללא פשרות

לפעמים כאשר אתם משלמים מחירים גבוהים מעט על מגשי פירות חתוכים, אתם תוכלו להנות מפירות איכותיים באיכות הכי גבוהה שיש. האיכות היא לא דבר שאתם יכולים להטיל בו דופי, ופתאום כאשר יש לכם אפשרות להנות מפירות חתוכים באיכות גבוהה – אתם צריכים לקחת אותה בשתי ידיים. כי כל שאר האופציות יכולות להיות זולות יותר, אך מבחינת האיכות של המוצרים הם יהיו באיכות הרבה יותר ירודה – ובשורה התחתונה אתם תהנו מהם הרבה פחות בהשוואה לאפשרות של מגש פירות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים