כל הדברים שקבלן עבודות עפר מבצע

עבודות עפר היא קבלנית של הערכת איכות קרקע, סלעים ומים. הם מספקים שירותים גיאוטכניים, בדיקות קרקע ושירותי ייעוץ סביבתי כולל תכנון הפחתה, מניעת שחיקה ושיקום. zu-zu  מספקת שירותים לרשויות מקומיות כבר למעלה מ-40 שנה. הם גם הרחיבו את שירותיהם למגזר הפרטי על ידי ביצוע הערכות סביבתיות בנכסים מסחריים. מאמציהם היו בתגובה לשינויי אקלים, תקנות סביבתיות מחמירות מבעבר ומודעות לחשיבותו של אוויר נקי.

למידע נוסף על zu-zu בקר באתר האינטרנט שלהם בכתובת https://zu-zu.co.il

 

עבודות עפר היא חברה המתמחה בשירותי שיקום סביבתי. הוא כולל את השירותים הבאים:

1) אפיון האתר והערכה

2) שיקום קרקע מזוהמת, מי תהום ומים עיליים

3) שיקום משאבי טבע

4) ניקוי תאונות ואסונות במקום

5) הערכות סיכונים לפרויקטי בנייה

6) פעולות חפירה

7) פינוי חומרים מסוכנים מאתרי תעשייה

8) תכנון ויישום ציות לרגולציה

9) ייעוץ בנושאי מדיניות, תקנות, תקנים וחקיקה סביבתית

 

עבודות עפר הינה חברת בנייה, חפירה וגינון המתמחה בקידוחי גז פצלי, הכנת אתרים לכרייה וחיפושי נפט וטיפול במים. הן אחת מחברות הבנייה הגדולות בצפון אמריקה עם משרדים אזוריים ברחבי קנדה, ארצות הברית, אירופה ומקסיקו. Earthworks מעסיקה יותר מ-1,200 עובדים במשרה מלאה עם למעלה מ-100 מקומות. הם מציעים שירותים הכוללים תכנון/בנייה של עבודות עפר, מכירה והשכרת ציוד וכן שירותי ייעוץ ללקוחות בכל הענפים.

קבלני עבודות עפר הם לא רק לשירותי בנייה, אלא גם לגינון. הם מיומנים ביצירת נופים המתאימים לצרכי בעלי הבית. קבלני עבודות עפר יוצרים עיצובים בהתאמה אישית וייחודיים לנוף. עם שנות הניסיון והכישורים שלהם, הם יכולים לספק פתרונות לבעלי בתים המחפשים עיצוב חצר או גינה חדשה. הם משתמשים בתוכנת עיצוב כדי לוודא שהעיצובים שלהם נעימים מבחינה אסתטית וידידותיים לסביבה. קבלן עבודות העפר שואף להתעדכן בטרנדים בגינון כדי שיוכלו לספק שירות חדשני ויעיל כאחד. חלק מהפרויקטים דורשים משימות ספציפיות כמו שתילת עצים או הנחת אבנים, בעוד שאחרים דורשים השקעה יצירתית יותר כמו עיצוב שבילי גן שיראו כמו כבישים מפותלים באי.

 

עבודות עפר

עפר הינה חברת קבלן ועיצוב היוצרת מאפיינים וחללים אדריכליים על ידי חפירה קפדנית של קרקע ובנייה מעליה. למשרד האדריכלות יש משרדים בניו יורק, שיקגו, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, סיאטל ופורטלנד. החברה יצרה פרויקטים עטורי פרסים כמו הפיתוח מחדש של לינקולן פלאזה במנהטן התחתית וכן חללי עבודה עבור חברות כמו גוגל. עבודות עפר מתמחה גם בפרויקטים של עיצוב ירוק. להלן כמה מהפרויקטים האחרונים שלהם:

 

zu-zu היא חברת בנייה ישראלית. עפר שוכרת קבלנים לבניית הפרויקטים שלהם. הלקוחות שלהם מגיעים מתעשיות שונות כמו מדיה, שיווק ונסיעות.קבלני עבודות עפר מסייעים בשיקום קרקע ובקרת שחיקה עבור בתים, כבישים ושטחים ציבוריים. הם עוזרים להפחית את הסיכונים של שחיקה, מפולות, שיטפונות וזיהום מים. חברות שצריכות לבצע שיקום קרקע שוכרות תמיד קבלני עבודות עפר. קבלני עבודות עפר עובדים בפרויקטים הדורשים הרבה מכונות כבדות כגון מחפרונים, דחפורים, מעמיסים ועוד. הם גם צריכים להתמודד עם חומרים מסוכנים כמו אסבסט במהלך עבודתם. קבלני עבודות עפר משתתפים בהשתלמויות טכניות על מנת לצבור בקיאות בתחומם בזמן שהם עובדים על פרויקטים. הם גם צריכים לעבוד עם סוגי הציוד השונים וזה אתגר לאנשים שאין להם ניסיון איתו או הכשרה בו קודם לכן.

 

עבודות עפר היא חברת בנייה המתמחה בהפחתת סביבה. Earthworks משתמשת בשיטות מסורתיות כדי לוודא שהאדמה תישאר ללא פגע, אבל היא גם משתמשת בטכנולוגיות מודרניות כמו מל"טים, חישה מרחוק וטכנולוגיות גיאוגרפיות כדי לוודא שהפרויקטים שלהם מצליחים. Earthworks היא אחת החברות הבודדות שעובדות לעתים קרובות עם סוכנויות ממשלתיות ברמה גבוהה כמו FEMA למאמצי תגובת חירום והפחתה. עבודות עפר היא חברת בנייה המתמחה בבנייה, התקנה ותחזוקה של פרויקטים של בנייה אזרחית. עבודות עפר קיימות מאז 1872, והן עוסקות בבנייה מאז החלק האחרון של המאה ה-19. הם בנו פרויקטים מוצלחים רבים בחוף המזרחי וכעת הם מרחיבים את העסק שלהם לחוף המערבי. אתר zu-zu עודכן במפה אינטראקטיבית חדשה עם למעלה ממיליארד נקודות של נתונים ממופות, המראה איזה סוג של עבודה מתבצעת באיזו עיר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים