כיצד בוחרים מצלמת אקסטרים לא פחות ממעולה?

 

אחד הסרטונים הפופולאריים ביותר ברשתות חברתיות, יוטיוב ואתרי אינטרנט אחרים, הם סרטונים אשר מציגים אנשים עושים ספורט אקסטרים. לא משנה אם מדובר בספורטאים מקצועיים או אנשים חובבים שמצלמים את עצמם.

מדובר על סרטונים של אנשים שרוכבים על אופניים במהירות שיא ועושים פעלולים שונים, אנשים שרוכבים על אופני שטח במקומות מסוכנים שקשה להאמין שמישהו באמת מסוגל לרכב בהם, רוכבים על סקייטבורדים שעושים פעלולים שונים ועוד. מדובר על סרטונים שזוכים לעשרות ומאות אלפי צפיות, בין אם מתוך חוסר אמונה שמישהו מסוגל לעשות את זה ובין מתוך חשש, שמא הסרטון ייגמר רע מאוד.

הדרך בה אנשים מצלמים את עצמם עושים את הפעלולים השונים היא מאוד פשוטה. הם משתמשים במצלמת אקסטרים. מצלמה אותה אפשר לחבר לקסדה שעל הראש, לבגדים או לכלי בו משתמשים בעת הסרטון. המטרה של אותה מצלמת אקסטרים, היא לצלם אותם עושים את הפעולה, בשביל שיוכלו לעלות את הסרטון לאינטרנט. כך יש תיעוד וכולם יכולים ליהנות ממנו.

מצלמות אקסטרים הן דבר יחסית חדש. בעבר, לא היה ניתן לצלם באופן עצמאי או שהיה מאוד קשה, מאחר ולא היו מצלמות קטנות שאיפשרו זאת. על כן, השיטה היתה שמישהו אחר היה עומד בצד ומצלם. באופן טבעי, זה היה הרבה יותר מסורבל, לא תמיד זה היה ניתן, והרבה מאוד מקרים מיוחדים ובלתי נתפסים היו מתפספסים ולא זכו לתיעוד.

לעומת זאת, בזכות מצלמות אקסטרים מומלצות ניתן היום לתעד כל דבר, בכל בזמן, בכל סיטואציה. מה שצריך זה לבחון את קטלוג המצלמות הקיים בשוק, ולהחליט איזו מצלמה יכולה להתאים לצרכים שלנו, כמובן ביחס לסוג הפעילות שאנחנו מבצעים וליכולות הכלכליות שעומדות לרשותנו.

לפני שנציג כמה פרמטרים על פיהם נוכל לבחור מצלמת אקסטרים מומלצת, חשוב להבהיר, זו לא חייבת להיות מצלמה יקרה. אנחנו יכולים למצוא מצלמות אקסטרים זולות שעושות את העובדה לא פחות רע ממצלמות יקרות. יתרה מזו, אנחנו צריכים לחשוב היטב, האם ההשקעה שלנו משתלמת. אם אנחנו לא יוצאים הרבה לשטח, אז יכול להיות שנוכל להסתפק גם במצלמות זולות בהן נוכל להשתמש מבלי להשקיע כסף רב במוצר.


אילו פרמטרים עלינו לבחון לפני שנקנה מצלמת אקסטרים

ראשית, אנחנו צריכים לבחון כיצד ניתן להשתמש בה. בעיקרון, אנחנו אמורים להיות מסוגלים להתקין את המצלמה על גבי הקסדה, על גבי הכלי בו אנחנו משתמשים, על גבי הבגד או בצורות אחרות. חשוב לבחון שאכן אפשר להתקין את המצלמה בצורה בטוחה מבלי שתיפול ומבלי שיקרה לה שום דבר בזמן הפעילות.

שנית, יש לוודא שהמצלמה יכולה לתעד אותנו בצורה פשוטה ונוחה, באופן ממוקד, לאורך כל זמן התיעוד. זה אומר שאיכות הצילום חייב להיות גבוהה ולא להיות מושפע מהתנועתיות שלנו. אם אנחנו בוחרים להשתמש במצלמה בפעילות ימית, למשל, בעת רכיבה על אופנוע ים או בעת גלישה, אז עלינו לוודא שאין שום בעיה שהמצלמה תירטב. הן עבור הצילום והן עבור שימוש ארוך טווח במצלמה.

שלישית, אנחנו צריכים להקפיד על המפרט הטכני של המצלמה, החל מכרטיסי זיכרון והמשך בפונקציות השונות הנדרשות לצורך צילום איכותי. החשיבות של כרטיס זיכרון הוא משמעותי, שכן זה ישפיע על משך זמן התיעוד. אנחנו צריכים גם לבדוק כמה זמן המצלמה יכולה לעבוד אחרי הטענה.

עוד נקודה שחשוב מאוד לבדוק, זו האחריות שאנחנו מקבלים על המוצר והיכולת להחליף רכיבים מקולקלים במידת הצורך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים