החלפת המסננים בברי מים

עסקים רבים משתמשים בברי מים כדי להוזיל את עלות המסננים. ברי מים הוא סוג של מסנן שניתן להשתמש בו עם כל מקור מים או לכל סוג מים. ככל שאנו מתקדמים לקראת שיטה דיגיטלית יותר לתקשורת, המסננים הופכים פחות ופחות מעשיים. על מנת לעמוד בקצב השינויים הללו, חברות רבות פונה מפילטרים כהשקעה ובמקום זאת מוכרות ברי מים במחיר זול בהרבה. זה מקשה על עסקים קטנים יותר להתחרות בשוק בגלל העלות המוגדלת שלהם.

החלפת המסננים בברי מים

החלפת המסננים בברי מים הייתה דיון לוהט ברשתות החברתיות. עם כניסתה של טכנולוגיה חדשה, אנשים עשויים להפסיק בקרוב להשתמש במסננים ולשתות יותר מים לא מטופלים. אנשים רבים שואלים כעת אם הממשלה צריכה ליישם תקנות מחמירות יותר על מכירת ברי מים. מסננים הם חלק חיוני של היגיינה אישית שלכל אחד צריכה להיות גישה אליו. הוויכוח יימשך ככל שיותר ויותר אנשים שוקלים ללכת ללא פילטרים לחלוטין! ברי מים עוזרים מאוד בחיי היומיום, אבל הם קצת יקרים. כדי לחסוך כסף, אנשים מסוימים יכולים לקנות מים בבקבוקים מהחנות. עם זאת, זו לא אפשרות בריאה מכיוון שהיא אינה ממלאת חיידקים טובים בגופנו ומגבירה את הסיכון למחלות הנישאות במים.

החלפת מסננים:

במקום לקנות מים בבקבוקים, אפשר להשתמש בפילטר כדי להסיר את כל הזיהומים ולהוסיף ויטמין C לשיפור טעמו. זוהי אפשרות משתלמת גם כן מכיוון שלעתים יש הנחות עבור מסננים במבצע. השימוש במסננים בשוק נמצא במגמת עלייה. הם שואפים לספק מים צלולים, נקיים ובריאים. ישנם דגמי מסנני מים רבים הזמינים בשוק עם סוגים שונים של רמות סינון. לחלקם יש אפילו מסננים מקדימים שמסירים חלקיקים וטעמים רעים. עם זאת, הם לא כל כך זולים ויכולים להיות יקרים עבור אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם. מאמר זה דן כיצד מכירת מסננים גדלה עם הזמן כדי לענות על הביקוש לברי מים אלו שיכולים להציל חיים ממחלות הנגרמות על ידי מים מזוהמים.

ברי מים הם תחליף חדש למסננים. הם עשויים מ מים נוספים שמסננים ומטוהרים באמצעות אור UV וחמצן. ברי מים אלו יעילים יותר ממערכות סינון מסורתיות. "המערכת ניתנת לשימוש חוזר ב-100% ותוכל לסנן עד 600 ליטר מים ביום, מה שאומר שהיא יכולה לספק כ-10 אנשים או 50 אנשים ביום. זה גם אומר שייקח בערך ארבעה ימים לסנן מספיק מים לאדם אחד נזקק בשנה". מכירת ברי מים היא מחזה נפוץ ברוב הערים בגאנה. מכירת ברי מים היוותה מקור הכנסה לאנשים רבים המתגוררים בשכונות העוני ובאזורים אחרים שבהם הם מוכרים מים. בתקופה האחרונה, ספקים אלה גם משתמשים במסננים כדי לסנן את המים המלוכלכים לפני שהם נמכרים כמי שתייה. השימוש במסננים אלו הוא תחום נוסף שרואה שינויים משמעותיים עם עלייה בשימוש במסנני מים על ידי הספקים עצמם.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://bestbar.co.il

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים