ג'ינגל עסקי – זו הסיבה שהוא חשוב לעסק שלכם

ההמתנה הטלפונית לנציגי שירות היא לא עניין אהוב במיוחד על הציבור הישראלי, אבל היא בהחלט יכולה להיות נעימה. ג'ינגל עסקי הוא הפתרון המושלם לכל עסק וארגון שרוצים להנעים את ההמתנה הטלפונית של לקוחותיהם ואפילו להשתמש בה כדי לספק לו עוד אינפורמציה ושירותים שונים, שייתכן וירצה להשתמש בהם.

מהם יתרונות הג'ינגל?

אם פעם התבססו הג'ינגלים על נעימת המתנה ארוכה בלבד, הרי שכיום רבים מהם מבינים שכדי למצות את יתרונות השיטה יהיה עליהם לשלב בין קטעי קריינות לקטעי מוזיקה. הקריינות מסוגלת להסביר, לכוון, להכין את הלקוח לשיחה, לתפקד כסוכן מכירות ועוד. המוזיקה עצמה מעבירה טוב יותר את הזמן, מה שפותר חלק גדול מבעיית ההמתנה בחברות גדולות עם מענה טלפוני עמוס מאוד.

הסיבה המרכזית ליצירת ג'ינגל לעסקים

בסופו של דבר, כאשר הצלילים הופכים לנעימים והטון המוקלט אדיב ומסביר, קהל המתקשרים יחוש רגוע יותר. הרוגע הוא הסיבה המרכזית שבגללה הג'ינגל כה חשוב לעסק שלכם, משום שהוא מסוגל להביא לשיחות נעימות יותר עם לקוחות כעוסים ואף להפחית התנגדויות לפעולות מכירה שונות מצד הנציגים.

אז איך יוצרים את הג'ינגל המושלם?

כל המותגים ובתי העסק, מהשיר הקליט של בזק ועד צליל המתנה בסלקום משתמשים באותם הרעיונות כדי ליצור את הג'ינגל האישי שלהם:

  • תכנון הג'ינגל נועד בראש ובראשונה כדי לספק מענה ראשוני ואוטומטי ללקוח. לכן החשיבה צריכה להיות על הלקוח ולא על העסק. עסקים שחוטאים בהבנה, בדרך כלל יפעילו קריינות ששולחת את הלקוח למספר שלוחה ("אם ידוע לך מספר השלוחה…"), מה שיגרום לו לבלבול ולתסכול רב.
  • הג'ינגל צריך להתאים לחוויית השירות המצופה מהעסק ולכן עליה גם ליצור הכוונה אך בו זמנית גם אפקט מרגיע, אדיב וסבלני.
  • קריינות הג'ינגל תשפיע מאוד על איכות המענה. עליה להיות מדובררת בצורה ברורה, קולעת ולא עמוסה מידי. בעיקר אם מדובר בפלח אוכלוסייה גדול הכולל מבוגרים ואנשים שלשון אמם אינה עברית.
  • רוב החברות משלבות בין צליל המתנה לקטעי קריינות קוליים כדי להשיג את האפקט הטוב ביותר. כך פועלים גם בחברת ג'ינגלד המתמחה בהפקת ג'ינגלים לעסקים.
  • הג'ינגל צריך להיות נעים, איטי, בלתי דוחק וללא אווירת כאוס או "מסיבה". יש סיבה שבגללה הלקוח מחפש אתכם והוא לא היה רוצה שתגרמו לו לשמוח בכוח.
  • אפשר ואף רצוי להשתמש בג'ינגל כדי למשוך את הלקוחות להצעה מפתה, מבצע או שירות חדש (הלקוח המתקשר הוא "קהל שבוי")
  • רצוי להביע בשלב מסוים הבנה ואמפתיה לתחושותיו של הלקוח. "תודה על הסבלנות", "אנחנו מעריכים את ההמתנה שלך", "מתנצלים על העומס" וכו'.

הממתינים על הקו רוצים לשמוע שאתם ענייניים, לא מתחכמים ומתקשרים עמם בגובה העיניים. העניקו הרגשה טובה וכך תאפשרו להם להעריך את השירות שלכם ולא להיפך.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים