אם יש לכם אתר טוב אתם על המפה ואתם ממריאים

אם אתם עסק שחי ומתפרנס מהאינטרנט ולא רק מתנועת לקוחות באזור שבו אתם ממוקמים אתם יודעים שהכל תלוי באתר שלכם ובדרך שבה בונים אותו. קידום אתרים בצפון נשען במידה רבה על האתר שלכם כפי שבנו לכם אותו ואם עשו זאת נכון לא אמורה להיות בעיה לשווק ולקדם אותו. כמו שצריך. עם זאת, מומלץ להיזהר ולהישמר מהבטחות להגיע מהר מאוד לראש רשימת תוצאות החיפוש בכל פלטפורמה משום שזה תלוי בפרמטרים רבים שלא תמיד תלויים רק בכם. זה תלוי בתחום שבו אתם עוסקים, בתחרות שיש לכם, בביקוש למוצר, בעונות ובתקופות וגם בהתנהלות נכונה שלכם במיתוג העסק שלכם.

מה חשוב לדעת על אתרים ואינטרנט?

בכל שנה גוגל ושאר הפלטפורמות באינטרנט מעדכנות את האלגוריתמים שלהם לחיפוש. לעדכונים שלהם יש חשיבות רבה מאוד למי שהעסק שלו בנוי באינטרנט בלבד או גם שם. העדכונים האלה קובעים שאם אינכם בעלי אתר שנבנה נכון בהתאם לדרישות ולפעילות הבוטים שלהם שמאנדקסים את המידע שמתקבל מהאתר שלכם, פשוט לא ידרגו אתכם גבוה ולכן גם לא תזכו לתנועה שאתם רוצים לראות. אין צורך להיכנס יותר מדי למונחים מקצועיים שקשורים לאינטרנט ולמחשוב משום שקידום אתרים הוא תחום שכל אחד יכול להבין בו את היסודות כי זה בדיוק כמו לבנות עסק נכון. דפי האתר שלכם צריכים להיות מקודדים כך שיהיה קל למצוא אותם במנוע החיפוש, והתכנים שאתם מעלים צריכים להיות איכותיים ומקובלים על האלגוריתמים השונים כדי שתזכו לדירוג איכותי ולקידום ברשימת תוצאות החיפוש.

מה לבקש ממי שבונה לכם אתר?

בדרך כלל, אם בוחרים נכון, מי שבנה לכם את האתר הוא גם מי שיקדם אותו כי הוא עבד בצורה שמשלבת את התכניות והאסטרטגיה שלכם באתר. אם זה לא נבנה נכון ואתם לא רואים תוצאות אחרי תקופת זמן סבירה, אגיע הזמן למסור את האתר לבדיקה ולראות כיצד אפשר לפרסם ולשווק אותו נכון. אנשי משרד פרסום ירדן דיגיטל מתמחים כבר שנים בדיוק בכך, בבדיקת אתרים כיצד נבנו ואיך אפשר לשפר את התוצאות העסקיות על ידי קידום אתרים בצפון בצורה היעילה ביותר.

מה לבקש ממקדמי אתרים?

ראשית, בדקו אם כל האתר שלכם מקודד כך שגוגל "סופרת אותו". כלומר, האם הוא בנוי לפי הדרישות של מנוע החיפוש החשוב ביותר וגם לפי מה שמנועים נוספים זקוקים לו, בעיקר במדיה החברתית. שנית, כשאתם בונים אסטרטגיית קידום ושיווק, אספו את כל הנתונים הרלוונטיים לכם כדי שתוכלו לבנות תכנית קידום אתר לפי תוכן שיווקי ותוכן איכותי נוסף שתרצו להזין לתוכו. למעשה, למרות שיש גם קידום אתרים ממומן, יש חשיבות רבה לא פחות למי שבוחר לעשות קידום אורגני לאתר שלו. זה מוכיח לגוגל שאתם משקיעים גם בכתיבה וגם בהשקעה בתוכן לא מועתק ולא ירוד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים