איך שולחים פרחים ליקרים לנו בזמן הקורונה

התקופה של משבר הקורונה היא תקופה של מציאות שאף אחד לא מורגל בחיים שבה. התקופה הזאת מאופיינת בריחוק חברתי, כזה שהוא הנחייה רשמית על מנת להתמודד עם המגפה ולכן הרבה מאד אנשים שרגילים להיפגש על בסיס יומיומי וקבוע לא יכולים להיפגש כמו בעבר. פועל יוצא של התקופה הזאת הוא החיפוש המתמיד של אנשים להביע אהבה, חברות והערכה גם מרחוק – מה שהחזיר את משלוחי הפרחים בחזרה לקדמת הבמה, כפי שהיו בעבר. אם עד לפני כמה שנים המשלוחים היחידים היו של זרי פרחים יפים, צבעוניים ומעוצבים – הרי שהיום זרי הפרחים זוכים לעדנה מחודשת לאחר שבמשך כמה שנים פינו את מקומם לזרים או משלוחים אחרים. כאשר אנשים סגורים בבית שלהם בשל הנחיות הקורונה – אין כמו משמח ומחמם לב כמו קבלת משלוח פרחים יפה ומרגש.

 

איך לבחור את סידור הפרחים למשלוח בזמן הקורונה?

כאמור – אין כמו קבלת משלוח פרחים. המשלוח יכול להכיל אך ורק פרחים או להיות מגוון עם דבקי מתיקה שיוסתרו בין הגבעולים הירוקים. ישנם כמה רעיונות בנוגע לדרך הבחירה של הזר שאותו רוצים לקנות ולשלוח, להלן כמה נקודות למחשבה –

  • צבע ועיצוב – יש מי שמעדיף צבעים מסוימים וללא ספק פרחים בצבעים אלה ישמחו אותו הרבה יותר מאשר פרחים בגוונים אחרים.
  • פרחים מסוג מסוים – יש מי שמכיר סוגים שונים של פרחים ויודע איזה ומה הוא מעדיף – סחלבים, חרציות, ורדים ועוד.
  • אורך החיים של הפרחים – יש מי שמה שיהיה לו הכי חשוב זה משך הזמן שבו הפרחים יחזיקו מעמד ולכן יבקש משלוח של פרחים כאלה.
  • דרך הטיפול – מי שלא מורגל או לא אוהב לטפל בפרחים וצמחים ישמח לקבל כאלה שהטיפול והתחזוקה שלהם מינימליים.

 

מה חשוב לדעת על פרחים ועל משלוח יעיל ומהיר?

משלוח פרחים צריך להיות ממקום שנמצא קרוב מבחינה גאוגרפית לכתובתו של הנמען. משלוחי פרחים בצפון, למשל, כדאי שיישלחו מחיפה ויגיעו לכל רחבי העיר או לקריות הקרובות. כאשר יוצא זר פרחים צבעוניים וטריים – אף אחד לא רוצה שהוא יהיה בדרכים הרבה מאד זמן אלא יגיע למי שמקבל אותו כמה שיותר מהר. מכאן שלא כדאי לבחור במשלוח ממקום רחוק מדי.

משלוח פרחים שיגיע ממגדל או מחנות בחיפה יהיה יעיל ונכון ביותר במגוון רחב של מקרים ואירועים וזה הפתרון הטוב ביותר בתקופת הקורונה כאשר רוצים לשמח מישהו, להזכיר לו שאוהבים אותו וחושבים עליו, כשרוצים לתת לו תחושה טובה וחשוב מכל – מעוניינים להעביר את המסר שלא שכחו אותו ולמרות שאי אפשר להיפגש פנים מול פנים – עדיין אפשר להביע את אותה אהבה והערכה. כדאי להתייעץ עם מי שיכין וישלח את זר הפרחים וכך לוודא שבוחרים את הפרחים שהכי מתאימים לסיטואציה ולמקבל.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים