משרד חקירות פרטיות – איך בוחרים?

חקירות פרטיות דורשות מידה רבה של תכנון, יצירתיות ודיסקרטיות. כמו בכל מקצוע, ישנם טובים יותר וישנם טובים פחות.

בשל החשיבות הרבה של תוצאות החקירה הפרטית, בין אם מדובר בחקירה כלכלית, חקירה פלילית או אחרת, יש לבחור בקפידה את משרד החקירות.

ראשית ,יש לבדוק האם משרד החקירות פועל ברישיון על פי חוק. שנית ,בדקו את נושא המומחיות. ישנם סוגים שונים של חקירות פרטיות ועל כן, עליכם לפנות למשרד המתמחה בסוג החקירות הדרוש לכם.

שלישית ,מקצועיותו של משרד החקירות, היא קריטית לטיב השירות שתקבלו. המקצועיות כוללת בחובה שלושה אלמנטים מרכזיים: נאמנות ללקוח, יעילות ויצירתיות.

חקירות פרטיות – רק ברישיון!

ראשית לכל, עליכם לוודא כי משרד החקירות פועל ברישיון. על פי החוק, אדם רשאי לפתוח משרד חקירות פרטיות, אם שימש כחוקר פרטי במשך 5 שנים לפחות.

העוסקים בחקירות פרטיות במשרד, מוכרחים להיות בעלי רישיון או בתקופת אימון לקראת קבלת רישיון. תקופת האימון, היא בת שלוש שנים לפחות. רישיון לעסוק בחקירות פרטיות, ניתן על ידי ועדת רישוי, אותה ממנה שר המשפטים. תנאי הכשירות, למי שמעוניין לעיין בהם, מופיעים בחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה.

מומחיות המשרד

חקירות פרטיות יכולות להיות מסוגים שונים ועל כן, חשוב מאוד לוודא כי המשרד, מתמחה בסוג החקירה הרלוונטי לכם, למשל:

  1. חקירה כלכלית: חייבים לכם כסף? אתם זקוקים למידע אודות מצבו הכלכלי של החייב? בדיוק לשם כך, נועדו חקירות כלכליות. החוקר הפרטי יאתר, באמצעות כל המשאבים העומדים לרשותו, מהם נכסיו של החייב, לרבות חשבונות   בנק, רכבים, נכסי נדל"ן וכיו"ב.
  2. חקירות הונאה: משרדי חקירות רבים מתמחים בחקירות הונאה של חברות ביטוח. אלו מקרים בהם, חושדת חברת הביטוח כי המבוטח הגיש תביעה כוזבת, על מנת לגבות את תגמולי הפוליסה.
  3. חקירת אישות: מטרתה של חקירת אישות היא לאסוף מידע אשר ישמש את הלקוח, במסגרת הליך הגירושין. לעיתים, מדובר במידע כלכלי, מידע משפטי ו/או במקרה של חשד לבגידה.

בכל פנייה אל משרד חקירות פרטיות, בדקו האם המשרד עוסק בסוג החקירות הדרוש לכם. ככל שלמשרד ניסיון רב יותר בתחום חקירות מסוים, כך גדלים הסיכויים כי החקירה תניב תוצאות.

 

מקצועיות החוקר הפרטי

החוקר הפרטי אליו פונים, חייב להיות מקצועי ואמין, אלו הן שתי מילות המפתח. כיצד נדע האם משרד החקירות, אליו פנינו הוא משרד מקצועי?

  1. נאמנות: הלקוח נותן אמון מלא בחוקר הפרטי, כאשר הוא משתפו במידע רב. בין אם מדובר במידע בעל ערך כלכלי רב או במידע אישי, הרי שנדרש מן החוקר, לשמור על דיסקרטיות ונאמנות מוחלטת ללקוח.
    חובת הנאמנות באה לידי ביטוי בשמירה על סודיות כל המידע אשר מגיע לידי החוקר ואי חשיפתו, אלא בהסכמת הלקוח או כאשר חייב לעשות זאת על פי דין.
  2. יעילות: החוקר הפרטי אשר מטפל בתיק, פועל באופן דיסקרטי ויעיל, לקידום החקירה. בחירת המשאבים והאמצעים הנכונים לאיסוף המידע, הבחנה בין עיקר לטפל, שיתוף הלקוח בפעולות שנעשות וכיו"ב.
  3. יצירתיות: משרד חקירות פרטיות מקצועי, הוא משרד המשקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים לטיפול בתיק חקירה. במקרים רבים, נדרש החוקר להיות יצירתי מאוד בפעולותיו, על מנת להשיג את המידע הנדרש.

מחפשים משרד חקירות פרטיות? חשוב שתשימו לב כי המשרד פועל ברישיון כחוק, כי הוא מתמחה בסוג החקירה הדרוש לכם וכי המשרד הוא מקצועי, על כל המשתמע מכך.

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים